English

با حضور مسوولان صورت گرفت

افتتاح طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی و دیشموک / ۷۲۰۰ خانوار گازدار شدند

طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی، دیشموک و 108 روستای تابعه با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

افتتاح طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی و دیشموک / 7200 خانوار گازدار شدند

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، قبل از ظهر امروز طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی، دیشموک و 108 روستای تابعه با حضور حسنوند رئیس کمیسیون انرژی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب ثمره هزاران خون شهید و مردمی‌ترین انقلاب، انقلاب اسلامی ایران است.

احمدی در ادامه با بر شمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی و اهمیت پاسداری از این انقلاب، گفت: همه ماها فردا با حضور خودمان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پایبندی‌مان را به اصول نظام و حمایت بی‌دریغ از دستاوردهای ارزشمند انقلاب به منصه ظهور خواهیم گذاشت. و به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ذره‌ای از مبانی فکری و انقلابی خود کوتاه نخواهیم آمد. و پای انقلاب خود ایستاده‌ایم.

30 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند

افتتاح طرح گازرسانی دیشموک (1)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه 7 هزار و 200 خانوار با جمعیت 30 هزارنفری از مردم شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی افزود: اعتبار این پروژه را 550 میلیارد ریال برشمرد و گفت: پروژه به صورت Epc در حال اجرا است که شامل 373 کیلومتر خط تغذیه و توزیع است.

افتتاح طرح گازرسانی دیشموک (2)

احمدی با بیان اینکه خدمات نظام به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: گاز رسانی به دو شهر و 108 روستای تابعه رتبه، یک بودن پیمانکار پروژه و انجام کار در جبهه‌های مختلف عملیاتی این پروژه را از دیگر پروژه های در حال اجرای استان متمایز کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه