English

قطار شهری مشهد ۲۲بهمن رایگان شد

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان خط یک قطار شهری همزمان با برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن ماه خبر داد.

قطار شهری مشهد 22بهمن رایگان شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اعلام کرد: خط یک قطارشهری همزمان با  راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن به صورت کاملا رایگان خدمات ارائه می دهد.

قاسم طاهری ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: سرویس دهی خط یک قطار شهری مشهد در روز یکشنبه ۲۲بهمن مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ساعت 6 صبح تا ساعت 13 رایگان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در این حماسه عظیم و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا گرانقدر و همچنین اعلام انزجار از استکبار جهانی و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب ، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای جابه جایی آسان همراه با آرامشمسافرین این سامانه آمادگی کامل دارد. 

قطار شهری

افزایش سرویس دهی قطار شهری مشهد

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد افزود: سرویس دهی با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 شب با سرفاصله زمانی 4 الی 6 دقیقه صورت می پذیرد. 

قاسم طاهری ادامه داد: با توجه به ترافیک شدید خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی پیش بینی می شود مردم عزیز از قطار شهری به منظور تردد استفاده نمایند. هم چنین به منظور رفاه حال مسافرین عزیز به اطلاع می رساند ورود ادوات حجیم ، پلاکارد، سیستم های صوتی و... به داخل ایستگاه ها و واگن های قطار شهری ممنوع می باشد. اجرای سرودهای مناسبتی و برنامه های فرهنگی در ایستگاه بسیج از سایر برنامه های شرکت بهره برداری قطار شهری در این روز می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه