English

عضو هیات علمی واحد رشت:

انقلاب اسلامی حاصل حرکت همه طبقات جامعه ایران بود/هنوز در بخش توزیع ثروت با انتظارات رویکرد انقلابی فاصله داریم

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: انقلاب اسلامی حاصل حرکت عظیم همه اقشار، صنوف، سنین و همه طبقات جامعه ایران با رهبریت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بوده است.

انقلاب اسلامی حاصل حرکت همه طبقات جامعه ایران بود/هنوز در بخش توزیع ثروت با انتظارات رویکرد انقلابی فاصله داریم

مهرداد گودرز وند چگینی، عضو هیات علمی و استاد گروه مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج در این شهر با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی رویکرد تقویت باورها، اعتقادات و اصول دین در سایه استمرار حاکمیت ولایت اولیاء و انبیا است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از سوی یک قشر یا یک طبقه و یا یک گروه سنی صورت نگرفته است انقلاب اسلامی حاصل حرکت عظیم همه اقشار، صنوف، سنین و همه طبقات جامعه ایران  با رهبریت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بوده است.

این استاد دانشگاه، با اشاره به اینکه ایران به عنوان مرکز تشیع در جهان اسلام همیشه مورد توجه کانون های قدرت بوده است، ادامه داد:

استقرار جمهوری اسلامی با رهبری و وحدت همه بخش های جامعه رقم خورده است و در دهه های گذشته صدها هزار از بهترین های این کشور برای حفظ انقلاب اسلامی از خود گذشتند و به درجه ایثارگری نایل شدند.

 گودرزوند چگینی تصریح کرد: رمزی موفقیت انقلاب اسلامی، محوریت ولایت فقیه در درجه اول و سپس وحدت و یکپارچگی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی به شرایط امروز انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز ما از منظر قدرت دفاعی و امنیتی در سطح جهان با توجه به بودجه های حداقلی در مقایسه سایر کشورهای منطقه و جهان در موقعیت ممتازی قرار داریم.

​​ هنوز در بخش توزیع ثروت با انتظارات رویکرد انقلابی فاصله داریم

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد  افزود: از ابعاد دیگر، نیازمند مدیریت جهادی در همه سطوح اعم از مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی هستیم تا بتوانیم در سطح منطقه و جهان به رقابت بپردازیم و اما در مقایسه دوران قبل از انقلاب اسلامی در همه عناصر رشد و توسعه می توان ادعا کرد در وضعیت بهتری قرار گرفته ایم گرچه با سطح انتظارات فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

انقلاب

وی یادآور شد: البته باید پذیرفت در جامعه ای که انقلاب اسلامی صورت گرفته سطح انتظارات به جهت توجه به ابعاد انسانی رشد چشمگیری داشته است در بخش هایی از جامعه  از جمله راهسازی، برق، آب، گاز، بهداشت، آموزش و سایر مقوله های اینچنینی رشد و توسعه قابل لمس و چشمگیری داشته ایم اما در بخش هایی هم از جمله توزیع ثروت هنوز نتوانسته ایم انتظارات رویکرد انقلابی را به سرانجام برسانیم اما به این سمت در حال حرکت هستیم.

گودرزوند چگینی، حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی را در توجه جدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و روحیه جهادی مدیران و آحاد جامعه خواند و گفت: بیان مقایسه جامعه امروز با شرایط قبل از انقلاب اسلامی از منظر خدمات و رشد و توسعه می تواند نقطه مهمی در ادامه راه انقلاب اسلامی باشد.

به گفته وی، استفاده از مدیریت جهادی با در نظر گرفتن فن گرایی، مسئولیت پذیری اجتماعی، تعیین شاخص های قابل اندازه گیری در واگذاری مسئولیت انتخاب و انتصابی، اعتقاد و اطمینان قلبی به ولایت و امامت و همچنین روحیه ایثار و گذشت همچون شهداء می تواند نقش کلیدی در این دهه از انقلاب اسلامی برای حل بخشی از مشکلات موثر واقع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه