English

معاونت امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خبر داد

اختصاص اعتبارات برای حمایت از ورزش قهرمانی بانوان

معاونت امور ورزش بانوان ورزش وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتباراتی را برای توسعه و حمایت ورزش همگانی و قهرمانی بانوان اختصاص دادیم.

اختصاص اعتبارات برای حمایت از ورزش قهرمانی بانوان

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، نشست هم‌اندیشی جامعه ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فریبا محمدیان معاونت امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.

در این نشست  فریبا محمدیان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به موفقیت‌های ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در میادین مختلف اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش موفقیت‌های خوبی به دست آورده، به طوریکه مربیان، ورزشکاران و مدیران ورزشی خوبی را پرورش داده و همچنین به لحاظ فضای ورزشی توسعه پیدا کرده است.

وی از حمایت ویژه از 17 ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: مبالغی برای حمایت از 17 ورزشکار ملی شما در نظر گرفته شد و اعتباراتی را نیز برای توسعه و حمایت ورزش قهرمانی و همگانی و ورزش بانوان اختصاص دادیم.

محمدیان در بخش دیگری با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی فرموده‌اند که فضای مجازی کارزار است، افزود: دشمنان از فضای مجازی برای جوانان ما مشکلاتی ایجاد می‌کنند و نباید از این کارزار غافل شود و برای مقابله با آن باید چاره‌جویی کنیم.

نشست هم اندیشی ورزش

برنامه 5 ساله ورزش کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، مردمی‌ترین انقلاب بود و امروز می‌بینیم، به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که گفته بود، سربازان من در گهواره‌اند و یا هنوز به دنیا نیامده‌اند، الان جوانان ما چه موفقیت‌های را به دست می‌آورند.

احمدی گفت: اگر به گذشته نگاه کنید، می‌بینید که در گذشته معیشت مردم، مسکن، زیرساخت‌ها، آب آشامیدنی، دانشگاه‌ها و حتی تخت‌های بیمارستان ما چه وضعیت داشتند و بعد از انقلاب اسلامی و تحمل جنگ تحمیلی هشت ساله، الان در کجا هستیم، بنابر این باید قدر موقعیت بدست آمده را بدانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: که از آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستیم که برنامه 5 ساله حوزه ورزش و جوانان استان را تدوین کند، و در این برنامه 5 برش 5 ساله خواهیم داشت تا خودمان را بالا بکشیم و جایگاه بهتری در حوزه ورزش پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه