English

در جاده یاسوج به اصفهان:

زخمی و فوت ۵ نفر در تصادف پژو پارس و کمپرسی بنز

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از تصادف پژو پارس با کمپرسی بنز خبر داد و گفت: در این تصادف 5 نفر زخمی و فوت کردند.

زخمی و فوت 5 نفر در تصادف پژو پارس و کمپرسی بنز

 به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سایت پلیس، بهنام ویسی‌پور گفت: این حادثه که در کیلومتر  25 جاده یاسوج به اصفهان به وقوع پیوست،  به هر دو وسیله بالاخص خودروی پژو پارس خسارت سنگین وارد شد که متاسفانه سرنشین خودروی پژو پارس بدلیل شدت جراحات وارده، در محل فوت نمود و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

وی گفت: قابل ذکر است این حادثه زمانی اتفاق افتاد که خودروی پژو پارس با سرعت زیاد با کمپرسی بنز که بعد از بارگیری و با ورود کردن به جاده اصلی، با آن برخورد می‌کند.

این مسوول افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه رانندگی را بی‌احتیاطی از طرف هر دو راننده اعلام کرده‌اند. و 50 درصد راننده کمپرسی بنز به دلیل عدم رعایت حق تقدم و 50 درصد راننده سواری پژو پارس به دلیل عدم رعایت سرعت مجاز و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام نمودند.

سرهنگ ویسی پور بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه تأکید کرد و گفت: شناخت مسیر راه و شرایط وسیله نقلیه از نکاتی است که رانندگان باید توجه و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در صورت وقوع هر حادثه‌ای، اگر راننده سرعت مطمئنه را رعایت کرده باشد، می‌تواند خودرو را به‌موقع کنترل و از وقوع حوادث ناراحت‌کننده، جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه