English

شهردار مشهد خبر داد:

دومین خانه سینمای کشور در مشهد راه اندازی می شود

شهردار مشهد از راه اندازی خانه سینما در مشهد خبر داد.

دومین خانه سینمای کشور در مشهد راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، تقی زاده خامسی گفت: پیگیر راه‌اندازی خانه سینما در مشهد جهت حل مشکلات فیلم‌سازان مشهدی و تشویق مجتمع‌های تجاری در حال ساخت برای تجهیز به سالن سینما هستیم.

خامسی در ویژه برنامه پانزدهمین جشنواره فیلم فجر سیمای خراسان رضوی گفت: متاسفانه در مشهد امکانات اولیه حتی برای تیم‌های آماتور فیلم‌سازی هم وجود ندارد خوب نیست.

وی بیان کرد: اینکه بازیگران مشهدی در این شهر نمی‌مانند و به تهران می‌روند چیز بدی نیست، زیرا نشان دهنده رشد و ترقی آنهاست، ولی اینکه در مشهد امکانات اولیه حتی برای تیم‌های آماتور فیلم‌سازی هم وجود ندارد خوب نیست.
خانه سینما

راه اندازی دومین خانه سینمای کشور در مشهد


شهردار مشهد گفت:دومین خانه سینمای کشور در مشهد راه‌اندازی خواهیم کرد تا به عنوان یک تشکل، مشکلات این صنف و صنعت را به مسئولین منتقل بکند تا با انتقال مشکلات، مسئولین نیز در پی حل آن بر آیند .

خامسی افزود: بدنبال این هستیم تا برای فیلم‌سازان مشهدی تسهیلات ایجاد کنیم که فیلم‌هایشان را در شهر خودشان بسازند و به تهران نروند، زیرا مشهدی‌ها سینما و هنر را بسیار دوست دارند.

تقی زاده خامسی گفت: ۳۵ درصد هنرمندان تهرانی را مشهدی‌ها و خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند اینجا مرکزی برای هنرمندان است، زیرا زادگاه فردوسی بوده و اساتید و شاعران بزرگی، چون اخوان ثالث و شفیعی کدکنی در این شهر می‌زیسته‌اند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه