English

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی؛

زنان حق دارند در سرنوشت خود سهیم باشند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: زنان حق دارند در سرنوشت خود سهیم باشند و باید زمینه مشارکت زنان در توسعه پایدار جامعه فراهم شود.

زنان حق دارند در سرنوشت خود سهیم باشند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در نشست مجمع مشورتی زنان خراسان رضوی گفت: زنان حق دارند در سرنوشت خود سهیم باشند و باید زمینه مشارکت زنان در توسعه پایدار جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به این که مشکلات حضور زنان در جامعه ناشی از فرهنگ جامعه است که قابل تغییر است افزود: زنان می‌توانند در تقویت تولید ملی، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی، رشد خانواده سالم ودیگر موارد مشابه نقش آفرینی کنند بنابراین باید زمینه مشارکت حداکثری زنان برای رسیدن به توسعه پایدار فراهم شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه آموزش زنان سرمایه گزاری است، گفت: بکارگیری زنان در خدمات عمومی اثر آشکاری بر شاخص‌های مختلف نظیر بهبود وضعیت سیاسی، اجتماعی امنیت ملی و حفظ محیط زیست دارد.

لزوم بومی سازی مطالبات جامعه زنان

سلجوقی با اشاره به این که در چارچوب این مجمع تابحال ۱۰۰ نشست برگزار کرده است و ۲۳ طرح در کمیسیون‌ها بررسی شده است افزود: عضویت ساختارمند برای بومی سازی مطالبات جامعه زنان و ارائه راهکار‌ها به منظور حضور و رشد این قشر در سطح استانی و ملی از اهداف شکل گیری این مجمع است.

رئیس مجمع مشورتی زنان خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به این که این مجمع می‌تواند بستر اصلی اخلاقی جامعه را متحول کند گفت:زنان خراسان رضوی تاکنون در این مجمع هزار و ۵۰۰ ساعت در خصوص مسائل اجتماعی و مشکلات زنان گفت و گو و چاره اندیشی کرده اند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه