English

جهش قابل‌توجه اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه در مسابقات کشوری

انجمن سینمای جوان کرمانشاه طی روزهای اخیر توانسته است با کسب جایگاه‌های برتر در عرصه عکاسی، فیلم‌نامه‌نویسی و ساخت مستند، جهش قابل‌توجهی را در این رشته در سطح کشور پیدا کند.

جهش قابل‌توجه اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه در مسابقات کشوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه طی روزهای اخیر با فعالیت مثبت و رو به رشد در رشته‌هایی همچون عکاسی، فیلم‌نامه‌نویسی و مستند گام‌های مؤثری را برای رشد انجمن سینمای جوان کرمانشاه در سطح کشور بردارند.

راه‌یابی سحر فعله گری به بخش نهایی هشتمین دوره جایزه عکس شید

راه‌یابی سحر فعله گری به بخش نهایی هشتمین دوره جایزه عکس شید

بر پایه این گزارش، خانم سحر فعله گری  از اعضا واحد عکس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه به بخش نهایی هشتمین دوره جایزه عکس شید راه یافت.

گفتنی است که عکس "شید" به معنای نور و روشنایی یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است ، که هرساله با دعوت از عکاسان مستند اجتماعی، از آن‌ها می‌خواهد تا مجموعه عکس‌های خود را برای رقابت در این جایزه ارسال کنند و هیئتی از عکاسان شناخته‌شده ایرانی و خارجی آثار دریافتی را داوری می‌کنند و نهایتاً تنها یک عکاس به‌عنوان برنده جایزه معرفی می‌شود.

لازم به ذکر است که تنها چهارده مجموعه عکس از سراسر کشور به بخش مسابقه این جشنواره راه پیداکرده است و آثار خانم سحر فعله گری نیز جزء این مجموعه است.

راه‌یابی فیلم‌نامه

راه‌یابی فیلم‌نامه "سلامون" به بخش مسابقه هفتمین جشنواره ملی حسنات

فیلم‌نامه "سلامون" نوشته اشکان چاوشی به بخش مسابقه هفتمین جشنواره ملی حسنات راه یافت. از بین بیش از پانصد فیلم‌نامه ارسالی سی فیلم‌نامه برگزیده جهت‌بخش مسابقه انتخاب‌شده‌اند. 

گفتنی است که اشکان چاوشی پیش‌ازاین تندیس بهترین فیلم‌نامه جشنواره شبدیز را کسب کرده بود.

مستند چرمله مقام دوم برنامه نردبان شبکه مستند سیما را از آن خود کرد

مستند, چرمله به کارگردانی فرهاد آزمون و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان کرمانشاه مقام دوم برنامه نردبان شبکه مستند سیما را از آن خود کرد.  تصویربرداری و تدوین این مستند را اصغر لایی بر عهده داشته است و از, تولیدات سال 95 انجمن است.

خاطرنشان می‌سازد که این مستند درباره جذابیت‌های گردشگری روستای چرمله از توابع شهرستان سنقر توسط انجمن سینمای جوان کرمانشاه ساخته و پخش‌شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه