English

شهردار اصفهان:

۲۷ محله در اصفهان بازآفرینی می شود

شهردار اصفهان گفت:27 محله اصفهان بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی و بازآفرینی می شود.

27 محله در اصفهان بازآفرینی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه آیین آغاز برنامه بازآفرینی در محلات ناکارآمد شهری بیان کرد: طبق ماده 59 قانون توسعه ششم وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور و شهرداری‌ها مکلف‌اند در طول برنامه نسبت به احیاء، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی و بازآفرینی سالانه حداقل 270 محله در قالب مطالعات مصوب ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار بر حسب گونه‌های مختلف و ارتقاء دسترسی به خدمات و بهبود زیرساخت‌ها با رویکرد محله محور در چهارچوب قوانین و مقررات اقدامات لازم را انجام دهند.

بازآفرینی محلات

وی با بیان که سهم اصفهان برای بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی و بازآفرینی  27 محله از کل کشور است اظهار داشت: دولت متمرکز شده تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز پیش‌بینی و در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شهرداری‌ها قرار دهد که سال آینده 27 محله شهر اصفهان نوسازی و بهسازی خواهد شد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شهرداری نقش اصلی در احیا و نوسازی بافت فرسوده  شهری دارد و این مهم در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ طبق برنامه بازآفرینی محلات اصفهان از امروز عملیات اجرایی ۵۰۲ واحد مسکونی در محله‌های همت آباد، سرچشمه، صدره و سرفره در کاشان و محله خوزان در خمینی شهر آغاز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه