English

محمد مهدی افتخاری

نبود نظارت کافی در خرید و فروش بلیت هواپیما احجاف در حق مردم است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود نظارت کافی در خرید و فروش بلیت هواپیما، تصریح کرد: باید با تشدید نظارت ها از احجاف در حق مردم جلوگیری شود.

 نبود نظارت کافی در خرید و فروش بلیت هواپیما احجاف در حق مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد مهدی افتخاری از  نبود نظارت کافی در خرید و فروش بلیت هواپیما انتقاد کرد.

 نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی زمزمه ها در خصوص تاثیرپذیری نرخ بلیت هواپیما از افزایش قیمت نفت، گفت: کاهش یا افزایش قیمت نفت در حوزه های مختلف آن گونه که در کشورهای دیگر تاثیرگذار است در کشور ما تاثیری ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بدون توجه به ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مردم، افزود: فضای فرودگاه ها و وضعیت ناوگان هوایی کشور برای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما باید بهبود یابد.

آزادسازی نرخ بلیت ها باید منوط به بهبود خدمات دهی و امکانات باشد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسئولان سازمان هواپیمایی باید در خصوص ظرفیت ها و کمبود های ناوگان هوایی کشور شفاف سازی کنند، تصریح کرد: آزادسازی نرخ بلیت ها باید منوط به بهبود خدمات دهی و امکانات باشد در غیر این صورت این شیوه هم موثر نخواهد بود.

افتخاری با اشاره به نارضایتی های عدیده ای که از گرانی بلیت ها و عدم ارتقا کیفیت خدمات دهی به مردم ایجاد شده است، افزود: سازمان هواپیمایی برای کاهش این حجم از نارضایتی ها باید با شفاف سازی کمبودهای ناوگان هوایی رفع مشکلات این حوزه را رقم بزند.

جلوی سواستفاده و اجحاف به مردم باید گرفته شود

وی با بیان اینکه در کنار همه مشکلات موجود در ناوگان هوایی کشور برخی سواستفاده ها و احجاف به مردم نیز صورت می گیرد، گفت: متاسفانه یک عده با خرید بلیت ها و فروش آن با قیمت های گزاف بر این نارضایتی ها دامن می زنند.

این نمانیده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از نبود نظارت کافی در خرید و فروش بلیت هواپیما، تصریح کرد: باید با تشدید نظارت ها از احجاف در حق مردم جلوگیری شود.

زیرساخت های شبکه حمل و نقل هوایی کشور همسو با آزادسازی نرخ ها نیست

افتخاری با بیان اینکه زیرساخت های شبکه حمل و نقل هوایی کشور همسو با آزادسازی نرخ ها نیست، افزود: کمیسیون عمران مجلس به مشکلات شبکه حمل و نقل هوایی کشور ورود کرده و با نظارت مستمر بر آن پیگیر بهبود اوضاع است.

کمیسیون عمران مجلس مماشاتی با تخلفات شبکه حمل و نقل هوایی نخواهد داشت

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران مجلس دیگر مماشاتی با تخلفات شبکه حمل و نقل هوایی نخواهد داشت، گفت: گفتاردرمانی با مشکلات این حوزه جواب نمی دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تمام پیگیری های کمیسیون عمران مجلس در حوزه ناوگان هوایی برای احقاق حق مردم و بهبود شرایط این شبکه حمل و نقلی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه