English

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

رود خرسان دنا جان گردشگر را گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی قایق بادی توریستی در منطقه رودخانه خروشان خرسان در میمند و غرق و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

رود خرسان دنا جان گردشگر را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل روابط عمومی اورژانس 115 استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این اتفاق امروز چهارشنبه ساعت ۸و ۵۰ دقیقه گزارش شد، گفت: بر اثر واژگونی قایق توریستی در رودخانه خرسان یک نفر فوت و دیگری مصدوم شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان عنوان کرد: بنا به اطلاعات کسب شده دیروز عصر این دو نفر توریست با خودروی سمندی که قایق و وسایل آنها را حمل می‌کرد بالاتر از تونل میمند(پل نارمه در مرز چهارمحال بختیاری) قایق خود را پیاده و در آب انداختند.

پوران فرد ادامه داد: دو نفر قایق‌بان توریست به راننده سمند گفتند که در پل دو راه در حوزه دنا (سادات محمودی )در کنار رودخانه منتطر بماند.

وی با اشاره به اینکه راننده سمند تا نیمه شب همان روز منتظر ماند و هرچه تماس می‌گرفت در دسترس نبودند، افزود: راننده به به اهالی روستا مراجعه کرده و در ساعت ۵ شب با اهالی بعد از دو ساعت پیاده روی یک نفر را مصدوم پیدا کردند.

رئیس اورژانس ۱۱۵استان تصریح کرد: با اعلام این خبر به مرکز eoc بلافاصله با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه بالگرد اورژانس با غواصان هلال احمر به منطقه اعزام شد.

پوران فرد خاطرنشان کرد: غواصان نفر دوم را غرق شده پیدا و با بالگرد اورژانس یاسوج انتقال داده و مصدوم را نیز با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه