English

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی‌سخت کلنگ‌زنی شد

پروژه احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی سی‌سخت مرکز شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

پروژه بیمارستان 32 تختخوابی سی‌سخت کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری موج از سی‌سخت، ظهر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پروژه احداث بیمارستان 32 تختخوابی سی‌سخت کلنگ‌زنی شد.

در این آئین علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سی‌سخت دیار مردمانی با فرهنگ، دین و دانش است، اظهار کرد:خدمات نظام اسلامی ایران به برکت انقلاب مقایسه با گذشته نیست و الحمدالله امروز به لحاظ زیرساخت‌ها، کارهای عمرانی، اقتصادی و علمی پیشرفت‌های زیادی در کشور حاصل شده است. اما ما امروز به این پیشرفت‌ها نمی‌نازیم بلکه به استقلال، آزادی و عزت کشورمان می‌نازیم که این‌ها از برکت انقلاب اسلامی است.

احمدی گفت: ایران الان همانند گذشته آقا بالا سر ندارد و این از برکات نظام اسلامی است. و عصبانیت دشمنان این مرز و بوم به دلیل همین مسائل یعنی پیشرفت‌ها و استقلال و آزادی ملت ایران است.

آئین کلنگ زنی

وی افزود: پروژه‌های زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف کلنگ‌زنی و افتتاح خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تخت‌خوابی سی‌سخت اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های آقای زارعی نماینده محترم مردم در مجلس و رئیس دانشگاه یاسوج این مهم اتفاق افتاد و امیدوارم روزی برسد که با تلاش مسوولان شاهد این باشیم که شهرستان دنا، هم قطب گردشگری طبیعی، گردشگری تاریخی و هم گردشگری سلامت باشد.

شهرستان دنا به عنوان قطب گردشگری سلامت معرفی می‌شود

اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین کلنگ‌زنی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دنا، احداث پروژه بیمارستان بود که الحمدالله این پروژه بعد از تلاش‌های زیادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا به تصویت ملی و استانی رسید.

ایلامی اضافه کرد: بیمارستان سی‌سخت در چهار هزار و 500 مترمربع زیربنا و در چهار طبقه احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه با 18 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های شهرستان دنا به لحاظ توریستی و آب و هوا اشاره کرد و گفت: شهرستان دنا می‌تواند به عنوان قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه