English

عضو هیئت نمایندگان جامعه هموفیلی ایران شعبه اصفهان خبر داد

جمعیت بیماران هموفیلی در اصفهان به مرز ۵۰۰ نفر می رسد

عضو هیئت نمایندگان جامعه هموفیلی ایران شعبه اصفهان گفت :جمعیت بیماران هموفیلی در اصفهان به ۵۰۰ نفر می رسد و این در حالی است که در سطح کشور تعداد این بیماران به ۹ هزار نفر می رسد.

جمعیت بیماران هموفیلی در اصفهان به مرز ۵۰۰ نفر می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، صبری نقاشیان در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: جمعیت بیماران هموفیلی در اصفهان به ۵۰۰ نفر می رسد و این در حالی است که در سطح کشور تعداد این بیماران به ۹ هزار نفر می رسد یعنی از هر ۱۰ هزار نفر یک نفر به بیماری هموفیلی مبتلا می شود.

استان اصفهان آغازگر طرح پیشگیری از تولد نوزادان هموفیلی است

وی اظهار داشت: با وجودی که اصفهان خود آغازگر طرح پیشگیری از تولد نوزادان هموفیلی بوده است اما در عمل هیچ گاه اجازه ندادند که طرح مذکور در اصفهان به اجرا گذاشته شود.

هموفیلی

وی افزود :طرح پیشگیری از تولد نوزادان هموفیلی در حالی پس از ۱۸ سال هنوز به اجرا در نیامده است که به راحتی می توان با هزینه یک و نیم تا دو میلیون تومان از افزایش جمعیت بیماران هموفیلی پیشگیری کرد.

صبری نقاشیان به تولید وازلین توسط این بیماران اشاره کرد و گفت: در این زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم ساختیم و به ۲۸ کشور صادرات داشته ایم .

عضو هیئت نمایندگان جامعه هموفیلی ایران شعبه اصفهان گفت: بیماران هموفیلی واقعا مغفول ماندند و در دولت های مختلف عملا هیچ حمایتی از این بیماران نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه