English

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز:

۷ شرکت در مناقصه فاز ۲ هتل پدیده حضور پیدا کردند

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: 7 شرکت در مناقصه فاز 2 هتل پدیده حضور پیدا کرده‌اند که به زودی برنده این مناقصه اعلام می‌شود.

7 شرکت در مناقصه فاز 2 هتل پدیده حضور پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: از مجموع ۷ شرکت حاضر در مناقصه فاز ۲ هتل پدیده ۲ شرکت تک پیشنهاد ۱۰۰ درصد نقد و ۵ شرکت هم ۲ پیشنهاد ۱۰۰ درصد نقد و ۷۵ درصد نقد و ۲۵ درصد تهاتر را داده بودند.‌

ابوالفضل انتظاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با موضوع بازگشایی و انتخاب پیمانکار فاز ۲ هتل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر فاز ۲ هتل این مجموعه بازگشایی شد و مناقصه آن در میان پیمانکاران برگزار شد.

وی بیان کرد: از مجموع 7 شرکت حاضر در مناقصه فاز 2 هتل پدیده 2 شرکت تک پیشنهاد 100 درصد نقد و 5 شرکت هم 2 پیشنهاد 100 درصد نقد و 75 درصد نقد و 25 درصد تهاتر را داده بودند.

پدیده شاندیز

 مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز ضمن تأکید بر اینکه خوشبختانه اعتبار لازم تحقق یافته و به موجب تایید ضمانت‌نامه‌ها مبالغ آن تخصیص می‌یابد و در گام بعد هم فاز 3 هتل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز را داریم، ادامه داد: از مجموع 7 شرکت حاضر در مناقصه 2 شرکت تک پیشنهاد 100 درصد نقد و 5 شرکت هم 2 پیشنهاد 100 درصد نقد و 75 درصد نقد و 25 درصد تهاتر را داده بودند و پیشنهادات 50 درصد نقد و 50 درصد تهاتر و همچنین 25 درصد نقد و 75 درصد تهاتر را نداشتیم.

حضور ۷شرکت در مناقصه فاز ۲ هتل پدیده

انتظاری با اشاره به اینکه 7 شرکت در مناقصه فاز 2 هتل پدیده  حضور پیدا کرده اند که به زودی برنده این مناقصه اعلام می‌شود، متذکر شد:  قالب کنسرسیوم بانکی اختصاص یافته خط مالی آپارتمان‌های بلند مرتبه و 64 میلیارد تومان از قسط اول در 2 مرحله تخصیص یافته که در مرحله اول به‌صورت 100 درصد و در مرحله دوم به‌صورت 70 درصد به پیمانکاران پرداخت شده و 30 درصد مابقی پس از تایید مدارک و اتمام پیشرفت فیزیکی معین شده تخصیص می‌یابد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۷ شرکت حاضر در مناقصه ۲ شرکت تک پیشنهاد ۱۰۰ درصد نقد و ۵ شرکت هم ۲ پیشنهاد ۱۰۰ درصد نقد و ۷۵ درصد نقد و ۲۵ درصد تهاتر را داده بودند و پیشنهادات ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد تهاتر و همچنین ۲۵ درصد نقد و ۷۵ درصد تهاتر را نداشتیم. وی تاکید کرد: خوشبختانه اعتبار لازم تحقق یافته و به موجب تایید ضمانت‌نامه‌ها مبالغ آن تخصیص می‌یابد و در گام بعد هم فاز ۳ هتل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز را خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با اشاره به اینکه طبق تصمیمات صورت گرفته برنده مناقصه در ایام نوروز ۹۷ تعطیلی نخواهد داشت، بیان کرد: همچنین برنده مناقصه پس از گرم شدن هوا باید به‌صورت دو شیفت کار کند تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و ریال به ریال طبق قرارداد موجود در کنسرسیوم باید هزینه شود.

هر یک سهم گذشته معادل ۶ سهم امروزی است

انتظاری با بیان اینکه هر یک سهم اسمی به ۶ سهم تبدیل شد، گفت: هر یک سهم گذشته معادل ۶ سهم امروزی است و اکنون میزان خرید سهام افزایش یافته که رشد خوب قیمت‌ها را هم به همراه داشته است و هر سهم ۹۴۳ تومانی که خریدار نداشت و در بازار غیررسمی و بدون پشتوانه مالی به ۴۵۰ تومان فروش می‌شد اکنون به ۲۶۰۰ تومان آن هم در بازار رسمی و با پشتوانه مالی رسیده است و اکنون پروژه‌های گروه شرکت‌های پدیده شاندیز رو به رونق است.

وی افزود: در پروژه‌های بلند مرتبه ۸۰۰ نفر، تجهیز ۱۸۰ نفر و بهره‌برداری ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند که حدود ۱۵۰۰ نفر می‌شود و به ازای هر اشتغال مستقیم ۳ تا ۴ اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه