English

گشایش کلاس تعاملی مبتنی بر تبلت دانش آموزی در رشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این برنامه در قالب یک پلتفرم نرم افزاری در چارچوب کتاب های درسی برای اولین بار در گیلان در مدرسه شاهد شهید فرحناز معصومی ناحیه یک رشت اجرا می شود.

گشایش کلاس تعاملی مبتنی بر تبلت دانش آموزی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی حاجتی در گشایش اولین کلاس تعاملی  مبتنی بر تبلت دانش آموزی آموزش و پرورش استان گیلان در مدارس دولتی، گفت: این برنامه بر اساس تفاهمنامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  در اجرای ماده 69 برنامه ششم توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انجام شده که برای اولین بار به صورت بومی با مشارکت خانواده ها در مدرسه مقطع ابتدایی شهید فرحناز معصومی رشت اجرا می شود.

حاجتی خاطرنشان کرد: در این برنامه، محتویات درسی به صورت فردی و گروهی به اشتراک گذاشته می شود و امتحان بدون استفاده از برگه برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی های این برنامه گفت: ارتقای کیفیت آموزشی با تنوع بخشیدن به آن، استفاده از فیلم دیگر رسانه ها، آموزش برنامه های مختلف به صورت امن و حضور فعال دانش آموزان در فرآیند تدریس از مزایای کلاس های تعاملی است.

 تبلت، شبکه بی سیم، نمایشگر لمسی 65 اینچی، یک دستگاه کامپیوتر و میکروسکوپ دیجیتال، از اجزای تشکیل دهنده کلاس تعاملی مبتنی بر تبلت هستند که برای گشایش این کلاس هوشنمد 20 نفره  در پایه سوم مدرسه شهید فرحناز معصومی، 50 میلیون تومان هزینه شده است.

کلاس های تعاملی1

استقرار کلاس های تعاملی در شهرهای زیر 20 هزار نفر

پیش از این، کلاس تعاملی در مدارس غیر دولتی منظومه خرد، علم آفرین و مهرآیین پسران رشت اجرا شده است.

بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، استقرار کلاس های تعاملی در شهرهای زیر 20 هزار نفر برای مدارس رایگان است.

375 هزار دانش آموز گیلانی در بیش از 5 هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی گیلان درس می خوانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه