English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

مشترکین گاز طبیعی گیلان از مرز یک میلیون گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد: مشترکین گاز طبیعی در استان گیلان به یک میلیون و 2 هزار مشترک افزایش یافته است.

مشترکین گاز طبیعی گیلان از مرز یک میلیون گذشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر  با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: مشترکین گاز طبیعی در استان گیلان به یک میلیون و 2 هزار مشترک افزایش یافته است.

وی افزود: شرکت گاز استان گیلان برای تحقق این مهم، در یک سال گذشته زمینه بهره مندی بالغ بر 50 هزار مشترک را از نعمت گاز طبیعی فراهم نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت هم اکنون دارای بیش از 930 هزار مشترک خانگی، 65 هزار مشترک تجاری، 5 هزار و دویست مشترک صنعتی و نیروگاهی و95 مشترک در بخش حمل و نقل می باشد.

طرح+گاز+رسانی

شبکه گاز به همه نقاط استان گسترش یافته است

وی با اشاره به این موضوع که شبکه گاز به همه نقاط استان گسترش یافته است ادامه داد: عملیات گازرسانی در گیلان سبب افزایش رفاه عمومی، اشتعال زایی، حفظ محیط زیست و جنگل ها شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خاطر نشان کرد: افزوده شدن بر تعداد مشترکین گاز در استان سبب افزایش مصرف گاز شده است فلذا برای اطمینان از پایداری جریان گاز در فصل سرما، از همه مشترکین و مردم فهیم استان تقاضا داریم تا با مصرف بهینه و رعایت دمای آسایش (18 الی 21 درجه) امکان بهره مندی تمامی مشترکین گاز در سراسر کشور از این نعمت الهی را فراهم سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه