English

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان:

گروه سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزی «همسرایان فجر» لرستان آماده اجرا در مراسم ۲۲ بهمن است

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از آمادگی گروه سرود 1357نفره دانش آموزی«همسرایان فجر» جهت اجرای برنامه در مراسم یوم الله 22بهمن خبر داد.

گروه سرود 1357 نفره دانش آموزی «همسرایان فجر» لرستان آماده اجرا در مراسم 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدحسین احمدی ضمن اعلام این خبر، گفت: گروه سرود 1357نفره دانش آموزی «همسرایان فجر» لرستان آماده اجرای برنامه در مراسم یوم الله 22بهمن است.

وی، به نقش سازنده دانش آموزان در دوران انقلاب اشاره کرد و افزود:  در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» تلاش می‌شود تا پیام انقلاب؛ هنرمندانه و هوشمندانه به نسل چهارم انتقال داده و آنها را با تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب آشنا کنیم.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره 907شهید دانش آموز استان لرستان و 6دانش آموز فجر آفرین در ایام پیروزی انقلاب در سال 57 تصریح کرد: دانش آموزان در دوران انقلاب و 8سال جنگ تحمیلی همواره حضوری اثربخش و بانشاط در عرصه انقلاب داشته‌اند و نام دانش آموزان در صحیفه انقلاب به زیبایی ترسیم شده است. 

احمدی، اجرای گروه سرود 1357نفره دانش آموزی را از جمله برنامه‌های مراسم 22بهمن برشمرد و افزود: در دهه فجر و مراسم یوم الله 22 بهمن و پس از راهپیمایی باشکوه این روز؛ همسرایان فجر در فضایی بانشاط به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه