English

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد

خریداری ۳ بالگرد امدادی در سال آینده

رئیس جمعیت هلال احمر از خریداری سه دستگاه بالگرد در کشور خبر داد.

خریداری ۳ بالگرد امدادی در سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علی اصغر پیوندی در آیین افتتاحیه پروژه موقوفه مرحوم سیدداوود ربانی اظهارکرد: این سازمان اقدام به خریداری سه دستگاه بالگرد کرده که طی سال آینده به استانهای مورد نیاز واگذار خواهدکرد.

وی در مراسم افتتاحیه پروژه موقوفه مرحوم سیدداوود ربانی، با اشاره به افتتاح طرح‌های جمعیت هلال احمر در دهه فجر اظهار کرد: این بنای موقوفه ارزشی بالغ بر ۵ میلیارد تومان دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه واقفان و خیران‌ نیک‌‌اندیش براساس سنت حسنه وقف در جهت رفع نیاز مردم اقدام خیرخواهانه انجام می‌دهند، گفت: در مجموعه جمعیت هلال احمر خیران زیادی همچون مرحوم ربانی هستند که اقدامات ارزنده‌ای کردند و راه‌اندازی مجمع خیران، سمن‌ها و NGOها از دیگر اهداف این مجموعه مردمی که در جهت رفع نیازهای مردم تلاش می‌کند بوده است.

پیوندی اضافه کرد: وظایف زیادی در جمعیت هلال احمر داریم که بحث امداد و نجات پیشانی آن بوده اما تمامش نیست و در کنار آن در بحث جوانان و داوطلبان به شکل اعم و اخص با حمایت مردم برنامه‌های متعددی در جهت ارائه خدمت شایسته و افزایش اعتمادزایی مردمی داریم و حفظ آبروی ۹۳ درصدی جمعیت هلال احمر را مدیون اعتماد مردمی هستیم.

بالگرد

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در کشور دارای ۲۴ بالگرد امدادی است،گفت: وجود بالگرد در مناطق صعب العبور بسیارکمک کننده است که این مهم در زلزله کرمانشاه بسیار موثر بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه مشهدالرضا(ع) به واسطه وجود بارگاه منور رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت متقابلاً از مسئولان خراسان رضوی هم جدیت و مسئولیت‌پذیری بیشتر همراه با تلاش مضاعف را انتظار داریم تا در شرایط کمبود بودجه با مشکلی مواجه نشویم.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که زائران امام رضا(ع) با آرامش و آسایش به زیارت خود بپردازند، گرچه منکر زحمات و تلاش‌های صورت گرفته نیستیم، اما معتقدیم که کافی نبوده است و باید بیش از پیش باشد و باید این فضاها را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که به خودمان به عنوان یک خادم امدادگر افتخار کنیم و ما برای مردم تلاش می‌کنیم و توجهی به حواشی برخی رسانه‌ها نداریم و بر اساس نیاتی که داریم این خدمات را ارائه می‌دهیم و از مجموعه‌هایی همچون استانداری خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، فرمانداری مشهد و شهرداری مشهد درخواست داریم حمایت لازم را از خادمان مردم در جمعیت هلال احمر داشته باشند.

وجود ۲۰ درصد پروژه های اقامتی در حال احداث کشور در خراسان رضوی

در این مراسم مهدی فروزان، مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی، گفت: خراسان رضوی میزبان امام رضا(ع) است و وجود مبارک ایشان همه دلدادگان را به این شهر مشهد می‌کشاند و در ۹ ماهه ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار زائر به پابوسی امام رضا(ع) مشرف شدند.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی گردشگری فرهنگی، مذهبی، زیارت، علمی و سلامت را دارد و لباس سرخ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر برای زائران امام رضا(ع) آشنا است، افزود: در ایام نوروز ۹۶ بالغ بر ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و در ایام شهادت امام رضا(ع) هم بالغ بر ۴ میلیون ۸۰۰ هزار نفر به پابوسی امام مهربانی‌ها مشرف شدند و به مددالهی هیچ مشکلی برایشان پیش نیامد.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در حوزه زیارت، طرح مبدا تا مبدا (گردشکری گروهی) را داریم، اضافه کرد: با همکاری جامعه هتل‌داران و هتل‌آپارتمان‌داران خدمات ویژه‌ای به ثبت‌نام‌کنندگان در سایت این طرح ارائه می‌شود.

فروزان فر گفت: 20 درصد پروژه های واحدهای اقامتی در حوزه گردشگری و زیارت کشور در این استان در دست احداث است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی