English

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

تامین اجتماعی استان گیلان بیش از ۱۱۴ هزار مستمری بگیر دارد

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان این که در نیمه نخست امسال روزانه 20 حکم مستمری در تامین اجتماعی استان صادر شده، افزود: در زمان حاضر، تامین اجتماعی استان گیلان دارای، بیش از 114 هزار مستمری بگیر است.

تامین اجتماعی استان گیلان بیش از 114 هزار مستمری بگیر دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان  گفت: تامین اجتماعی استان گیلان دارای، بیش از 114 هزار مستمری بگیر است.

جمیل حق پرست تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی استان گیلان را 404 هزار بیمه شده اصلی با افراد تحت تکفل آنها یک میلیون و 200 هزار نفر عنوان و اظهار کرد: در 9 ماه امسال، حدود یکهزار و 500 میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه مدت، بلند مدت و بیمه بیکاری پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله مهم بیمه خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر کمتر شاهد حساسیت مردم نسبت به بیمه هستیم و با از دست دادن توان کاری و به تبع آن نداشتن درآمد، آنوقت به فکر بیمه می افتند.

افزایش آمار گروه های بیمه شدگان خاص در استان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان افزایش آمار گروه های بیمه شدگان خاص در استان تصریح کرد: افزایش گروه های بیمه شده خاص شامل قالیبافان، رانندگان، کارگران ساختمانی و غیره نشانگر فرهنگ مردم و توجه آنان به این نوع بیمه است.

حق پرست از استعلام بسیاری از اطلاعات بیمه شده با استفاده از گوشی های همراه خبر داد و یادآور شد: با استفاده از درج ستاره 142 مربع در گوشی های همراه بسیاری از اطلاعات بیمه شده استعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند در ابتدا با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی استان گیلان در بخش مشاهده سوابق با واردکردن کد ملی، شماره بیمه و تلفن همراه به نام خود شخص اقدام کند و بعد از آن پیامکی ارسال می شود که از آن بعد هر بار برای استعلام بیمه ای می تواند از گوشی های هوشمند استفاده کند.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان

حق پرست راه برون رفت از فضای موجود و افزایش رضایتمندی مردم را استفاده از بستر اینترنت و حذف مراجعه های حضوری و فیزیکی در واحدهای اجرایی عنوان و اظهار کرد: در این راستا نیز اقدامات خوبی از سوی تامین اجتماعی استان گیلان انجام گرفته است.

توسعه کارگزاری ها در پنج شهر استان گیلان

وی با اشاره به توسعه کارگزاری ها در پنج شهر استان گیلان شامل رودسر، لنگرود، صومعه سرا، تالش و آستارا خاطر نشان کرد: با این کارگزاری ها، ایستگاه های کاری افزایش می یابد و مردم راحت تر به واحدها مراجعه می کنند.

حق پرست اظهار کرد: اعزام مستمری بگیران به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی، انتخاب مستمری بگیران نمونه و تعامل با کانون ها از دیگر برنامه های تامین اجتماعی استان گیلان در این مدت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه