English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

آغاز بهره برداری از ۷ پروژه گازرسانی در سی و نهمین بهار انقلاب در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال7 طرح بزرگ گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 806 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری از آن آغاز می گردد.

آغاز بهره برداری از 7 پروژه گازرسانی در سی و نهمین بهار انقلاب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار داشت: در ایام  دهه مبارک فجر بهره برداری از  13کیلومتر خط انتقال 20 اینچ و راه اندازی ایستگاه CGS شهرسجزی (با ظرفیت 100هزار متر مکعب در ساعت)، بهره برداری از ایستگاه شهید خرازی مجتمع فولاد مبارکه با ظرفیت 200هزار متر مکعب برساعت و بهره برداری از 17 کیلومتر خط انتقال 16 اینچ شهر کمشچه از توابع شهرستان برخوار از بزرگترین پروژه های گازرسانی دهه فجر امسال می باشد.

وی با اعلام اینکه یک مورد از طرح های آماده افتتاح و بهره برداری این پروژه ها مربوط به گازرسانی روستای بالا عباس آباد از توابع شهرستان کاشان می باشد، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان این شرکت، بار دیگر شاهد دستاوردهای جدید و تحقق آرمان ها ی انقلاب اسلامی ایران هستیم.

علوی افزود: بهره برداری از ایستگاه TBS فاز دو ناجی آباد از توابع شهرستان کاشان با ظرفیت 20 هزار متر مکعب در ساعت، بهره برداری از ایستگاه TBS شهرک صنعتی بهارستان از توابع کاشان با ظرفیت 5هزار متر مکعب و بهره برداری از ساختمان اداری جدید اداره گاز دولت آباد از توابع شهرستان برخوار با 350 متر زیربنا، از دیگر طرح های قابل بهره برداری توسط شرکت گازاستان اصفهان در دهه فجر امسال است.

گاز رسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به توزیع سالانه بیش از 21میلیارد متر مکعب گاز طبیعی  در سطح استان بیان داشت: این شرکت از سال  ۱۳۷۷ تا کنون بیش از یک هزار و۱۱۱کیلومتر خط انتقال گاز، 933 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ، بیش از ۲۶هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، یک میلیون و ۸۳۰هزار انشعاب، ۴۸ شهرک صنعتی، ۸ هزار و۶۰۰ واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه CNG  برای  بهره مندی بیش از ۱ میلیون و ۷42 هزار مشترک اجرایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه از 107 شهراستان اصفهان در حال حاضر 103 شهر آن گازرسانی شده و 4 شهر دیگر از جمله خور، جندق، فرخی و انارک واقع در شرق استان در دست گازرسانی از طریق طرح CNG است، افزود: همچنین از 1448 روستای مشمول گازرسانی تا کنون 1338 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

علوی از اجرای عملیات گازرسانی به شهرهای خوروبیابانک، انارک و جندق و دو روستای چوپانان و چاه ملک از طریقCNG  )طرح مادر و دختر) خبر داد و گفت: در طرح گازرسانی به ۴ شهر کویری استان، گاز در مخزن ویژه ای فشرده سازی و از طریق کامیونت و تریلی به محل مصرف منتقل می شود و در نهایت از طریق این مخزن به شبکه لوله گذاری شهری منتقل و در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: عملیات گازرسانی به 4 شهر شرقی استان، در حال آماده سازی برای بهره برداری از دهه مبارک  فجر سالجاری تا سه ماهه اول سال 97  بوده و مقرر شده  در قالب یک  برنامه جامع،  افتتاحیه این پروژه ها  صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه