English

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای طرح ملی توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ملی توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

اجرای طرح ملی توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، آذر صفایی‌نیا با بیان اینکه طرح ملی توان افزایی و تاب‌آوری اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاب‌آوری اجتماعی را می‌توانیم، ظرفیت تغییر، تحول، تطبیق، سازگاری و توان مقابله با تنش‌ها و مخاطرات و بحران‌های اجتماعی تعریف کنیم.

صفایی نیا بیان داشت: زمانی که یک جامعه با نیازهای تازه، خطرات و تهدیدات مواجه می‌شود، آن جامعه در حال درهم‌شکستگی و بحران می‌شود، بنا بر این مأموریت تاب‌آوری اجتماعی برگشت‌پذیری در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداقل آشفتگی و با حفظ شایستگی آن جامعه پیش می‌آید.

وی افزود: تاب‌آوری اجتماعی باعث می‌شود که حمایت‌های اجتماعی به هنگام، هماهنگ، فراگیر و جامع در همه ابعاد به‌صورت متعادل اتفاق می‌افتد، بنا بر این ارتقای تاب‌آوری اجتماعی یک‌راه حل صحیح و منطقی در مقابل چالش‌ها، آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی در جوامع محلی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی و توان‌افزایی جوامع محلی به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با مدیریت و نظارت کل امور بانوان و خانواده استانداری در استان و شهرستان‌ها با محوریت آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، خودکشی و عدم خودباوری برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه