English

معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه هرمزگان خبر داد

برگزاری اولین جشنواره مسابقات فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده «ویژه پسران» در بندرعباس

معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه هرمزگان، از برگزاری اولین جشنواره مسابقات فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده «ویژه پسران» در بندرعباس از تاریخ 19 تا 22 بهمن ماه 96 در شش رشته ورزشی خبر داد.

برگزاری اولین جشنواره مسابقات فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده «ویژه پسران» در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، ناو سالار یکم پاسدار غلامحسین داستان، در نشست خبری از برگزاری اولین جشنواره مسابقات فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده «ویژه پسران» در بندرعباس خبرداد و گفت: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت شهدای خلیج فارس از تاریخ 19 تا 22 بهمن ماه 96 در شش رشته ورزشی برگزار می شود.

معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه هرمزگان، با اشاره به اینکه تاکنون دو دوره جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه همسران و دختران پاسدار در استان های اصفهان و همدان برگزار شده است، اظهارداشت: این جشنواره ویژه فرزندان پسر پاسداران با هدف آشنایی با ماموریت های سپاه و همگرایی با پدرانشان برگزار می شود.

اهمیت خلیج فارس دلیل برگزاری مسابقات در بندرعباس است

غلامحسین داستان به اهمیت برگزاری این مسابقات در بندرعباس و به میزبانی نیرو دریایی سپاه اشاره کرد و عنوان داشت: نیرو دریایی سپاه اکنون در خط مقدم مقابله با آمریکا و در نقطه مهم و استراتژیک مشغول به خدمت است و نیاز است که این جوانان و نوجوانان با خلیج فارس و موقعیت حساس آن آشنا شوند.

وی افزود: این مسابقات با حضور 1500 نفر در 40 رده از سراس کشور در شش رشته ورزشی، فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی و تکواندو برگزار خواهد شد.

داستان در ادامه گفت: برنامه افتتاحییه این جشنواره همزمان در صبح روز نوزدهم بهمن ماه در شش سالن ورزشی به صورت جداگانه برگزار می شود. برنامه اختتامییه روز 22 بهمن بصورت مشترک در  سالن فجر با حضور همه تیم ها و مقامات کشوری و لشکری سپاه انجام می شود.

معاون فرهنگی نیروی دریای سپاه استان گفت: تعداد 77 مدال طلا، 77 مدال نقره و 77 مدال برنز و کاپ اخلاق برای اهدای به برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

جشنواره ورزشی شمیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه