English

استاندار در نواختن زنگ انقلاب مدارس کرمانشاه؛

دانش آموزان کرمانشاه مشاور استاندار در توسعه استان می‌شوند

هم‌زمان با سومین روز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد و استاندار کرمانشاه گفت: 22 نفر از دانش آموزان کرمانشاه مشاور استاندار می‌شوند به‌شرط آن‌که بهترین راهکارها را برای توسعه ارائه کنند.

دانش آموزان کرمانشاه مشاور استاندار در توسعه استان می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در کرمانشاه، مدیریت ارشد استان، بابیان این مطلب که دانش آموزان کرمانشاه مشاور استاندار می‌شوند، ابراز داشت: طی مسابقه‌ای استانی 22 نفر از برترین دانش آموزان کرمانشاه مشاور استاندار می‌شوند تا بهترین راهکارها را درزمینهٔ رفع مشکلات استان ارائه دهند و علاوه بر این نفرات برتر جایزه نقدی 500 هزارتومانی دریافت می‌کنند.

هم‌زمان با سومین روز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور دانش آموزان کرمانشاه در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان، نواخته شد و مدیریت ارشد استان طی پرسشی استانی 22 نفر از دانش آموزان کرمانشاه را مشاور استاندار در ارائه بهترین راهکارهای توسعه‌ای کرمانشاه معرفی کرد.

هوشنگ بازوند خطاب به دانش آموزان کرمانشاه، در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب، آن‌ها را آینده‌سازان ایران اسلامی نامید و ابراز داشت: جامعه فرهنگی بار سنگینی را برای تداوم پیروزی انقلاب اسلامی به دوش کشیدند، این قشر سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و از این حیث شایسته تقدیر هستند.

وی سپس آینده استان را در گروی عملکرد فرهنگیان درزمینهٔ تربیت صحیح دانش‌آموزان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: فرهنگیان با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می‌توانند آینده استان و کشور را بسازند.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه با نوآوری و خودباوری می‌تواند در استان جهش ایجاد کرد، تصریح کرد: در سایه دانایی می‌توان تولید قدرت و ثروت کرد، لذا دانش‌آموزان با سرلوحه قرار دادن نوآوری و خودباوری خواهند توانست در استان جهش ایجاد کنند.

بازوند از معلمین خواست تا به دانش آموزان کرمانشاه درس خودباوری، نوآوری و ابتکار بیاموزند، چراکه امروز کشوری توانمند است که دانایی بالایی داشته باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه

دانش آموزان باید با ارزش های والای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند

در ادامه مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه در این مراسم بر ضرورت آشنا کردن دانش آموزان کرمانشاه با آرمان‌های انقلاب تأکید کرد و گفت: می‌بایست با الگو گیری از سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، در حفظ آرمان‌های نظام کوشا بوده و در این راستا از جان و مالمان بگذریم.

مجید یزدان پناه در ادامه با اشاره به سخت‌کوشی استاندار کرمانشاه در جریان زلزله استان افزود: خوشبختانه در سایه سخت‌کوشی استاندار استان، تهدید زلزله به فرصت تبدیل‌شده است و امیدواریم در سایه تلاش‌های مدیریت ارشد استان بتوانیم بر مشکلات استان فائق آییم.

استاندار کرمانشاه

اگر استاندار بودید چگونه مشکلات کرمانشاه را حل می کردید

گفتنی است که در مراسم زنگ انقلاب، هوشنگ بازوند ضمن تأکید بر این مهم که 22 دانش آموزان کرمانشاه مشاور استاندار انتخاب می‌شوند، از آینده‌سازان کرمانشاه خواست که پیشنهاد‌ها خود را برای حل مشکلات کرمانشاه مطرح کنند و از آن‌ها پرسید: اگر شما استاندار بودید برای استان چکار می‌کردید و چه پیشنهادی برای توسعه استان دارید. اگر استاندار بودید چگونه مشکلات استان را حل می‌کردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه