English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما در استان گیلان:

تاریخ انقلاب را باید برای نسل جوان انقلاب خواند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما در استان گیلان با بیان اینکه با بیان اینکه تاریخ انقلاب را باید برای نسل جوان انقلاب خواند گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید یکی از اساسی ترین دلایل، اتکا امام و یارانش بر نیروی جوان بود.

تاریخ انقلاب را باید برای نسل جوان انقلاب خواند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رحمت علی صابری حقایق دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان در مراسم نواختن زنگ انقلاب در جمع دانش آموزان و معلمان دبستان پسران سما واحد رشت اظهار کرد: دو تا مناسبت بزرگ و با اهمیت وجود دارد یکی گرامیداشت دهه مبارک فجر و دیگری بزرگداشت مقام والای بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه (س) و تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه یک فرصت است، که باید از فرصت فاطمیه برای ترویج و نشر گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با بیان اینکه تاریخ انقلاب را باید برای نسل جوان انقلابی خواند ادامه داد:  برای پیشرفت و توسعه می توانیم از کار ها، ایده ها و پروژها ی کوچک مثل کارهای که در  مدرسه و کلاس انجام می شود مانند فعالیت های  پژوهشی و  جشنواره های مانند جابربن حیان شروع کرد.

زنگ انقلاب

ایران اسلامی برای سربلندی به همت و تلاش شما جوانان نیاز دارد

صابری با اشاره به اینکه  اگر ما بپذیریم که می توانیم موفق باشیم حتما موفق خواهیم شد افزود: برای اینکه ایران اسلامی روز به روز سربلند تر باشد باید پیشرفت علمی داشته باشیم.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی برای سربلندی احتیاج به جوان دارد و شما الان در آستانه جوانی هستید و باید خودتان را قبول داشته باشید و با پیشرفت علمی موجب سربلندی این مرز و بوم باشید.

صابری حقایق  با اشاره به نام گذاری 14 بهمن به عنوان روز جوان، خودباوری و پیشرفت علمی گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید یکی از اساسی ترین  دلایل،  اتکا امام و یارانش بر نیروی جوان بود و ایران اسلامی برای سربلندی به همت و تلاش شما جوانان نیاز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه