English

خطیب نماز جمعه بستک:

هرگز به رسانه های تفرقه انگیز دنیا کاری نداشته باشیم، زیرا مسیر و هدف ما مشخص است

خظیب نماز جمعه شهرستان بستک، گفت: هرگز کاری به رسانه های تفرقه افکن دنیا نداشته باشیم زیرا راه، مسیر، هدف و وظیفه ما مشخص است.

هرگز به رسانه های تفرقه انگیز دنیا  کاری نداشته باشیم، زیرا مسیر و هدف ما مشخص است

به گزارش خبرگزاری موج از بستک، سید محمد یوسف حسینی نژاد خطیب نماز جمعه بستک در بین نمازگزاران در مسجد جامع شهر بستک وی ضمن گرامیداشت چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هرگز کاری به رسانه های تفرقه انگیز دنیا نداشته باشیم زیرا راه، مسیر، هدف و وظیفه ما مشخص است و باید دید با چه رفتار و موضع گیرهایی می توانیم خالق خود را از خود راضی کنیم.

وی بیان داشت: بزرگوارانی که در سال های آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در صحنه بودند خیلی از واژه های ارزشمند کمیاب را در عمل به طور گسترده دیده اند و همچنین خلوص نیت، صداقت در گفتار، اخلاص در کردار و محبت و برادری بر همه نیروی های انقلابی حاکم بود و هیچکس هیچ چیز را برای خود نمی‌خواستند و چه خون های پاک و با ارزشی که برای پیروزی انقلاب و برای اجرای احکام دینی ریخته شد و وظیفه همیشگی‌ ما تقویت این تفکر و دارا بودن این اندیشه در طول زندگی است، باید همیشه حق گو و حق جو باشیم.

باید نسبت به مسائل روز دنیا بصیرت داشت

رئیس شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بستک افزود: مقتضای مسلمانی و انسانیت ما حکم می کند که همیشه هوشیار و با بصیرت کامل مسائل روز را در سراسر دنیا و اطراف خود پیگیر کنیم و از درون این تحولات دنیا و اوضاع موجود حقایق را کشف کنیم و همیشه رضایت و خشنودی خدا برای ما از همه چیز در زندگی‌ مهمتر باشد.

وی افزود: باید قدردان و شاکر نعمت های خداوند باشیم و نعمت های ارزشمندش را در راه رضای او به کار بگیریم.

امنیت و آرامش از ارزشمندترین نعمت های خداوند

حسینی نژاد تصریح کرد: امنیت و آرامش از ارزشمندترین نعمت های خدا بر جوامع بشری است و بقیه نعمت های خداوند در سایه امنیت ممکن می شود.

وی در ادامه گفت: به جهت نعمت ایمان، اسلام و امنیت پایدار شاکر بوده و گذشته و حال را با هم مقایسه کنیم و شاکر خداوند متعال و قدردان مسئولین امر باشیم و با رعایت تقوا، وظیفه خود را در قبال نعمت های خداوند و در قبال جامعه اسلامی با محبت و اخوت و برداری و وحدت و یکپارچگی به جامعه و نظام و مردم خدمت کنیم.

خطیب نمازجمعه بستک اضافه کرد: رمز موفقیت و پیشرفت، وحدت، اخوت و برادری مردم و همچنین حضور مردم در همه صحنه‌‌ ها و پیوند عمیق مردم و رهبری است، همانگونه که عامل اصلی موفقیت در روز اول و رمز بقا و پیشرفت همین خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه