English

امام جمعه دهدشت:

رواج بی‌عدالتی حکومت‌ها را از پا در می‌آورد / مردم از پارتی‌بازی در استخدام‌ها ناراحت هستند

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در هر حکومتی که بی‌عدالتی رواج پیدا کند، آن حکومت پایدار نمی‌ماند، گفت: مردم از جریان جذب استخدام‌ها که بر اساس روابط و پارتی‌بازی است، نه عدالت ناراحت هستند.

رواج بی‌عدالتی حکومت‌ها را از پا در می‌آورد / مردم از پارتی‌بازی در استخدام‌ها ناراحت هستند

به گزارش خبرگزاری موج؛ حجت‌ الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دهدشت، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی با بیان اینکه جهاد در زمان‌های مختلف متفاوت است، و باید در هر شرایطی برای دفاع از اسلام آماده باشیم، اظهار داشت: مبارزه گاهی فیزیکی، فرهنگی و یا اقتصادی است و این ما هستیم که باید با موضع گیری‌های خود مقابل دشمن بایستیم و به او اجازه ورود و دخالت به کشور را ندهیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه خداوند به جهاد انسان‌ها نیازی ندارد، افزود: لذا خداوند با این جهاد انسان‌ها را امتحان و افتخاری نصیب آن‌ها می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروزه جبهه کفر مقابل نظام ما ایستاده، خواستار جهاد و مقاومت همه انسان‌ها نسبت به جبهه کفر در مقابل ارزش‌ها شد.

وی با یادآوری روز نیروی هوایی و تبریک این روز عنوان کرد: این بلندپروازان در جنگ هشت ساله تمام تجهیزات دشمن را در هم کوبیدند و افتخار بزرگی خلق نمودند.

حجت‌الاسلام حسینی خواستار استخدام نیروی انسانی در ادارات و سازمان‌ها بر اساس رعایت عدالت و ضوابط شد و تصریح کرد: مردم از پارتی‌بازی در استخدام‌ها ناراحت هستند، چرا که جریان جذب استخدام‌ها بر اساس روابط و پارتی‌بازی است، نه عدالت.

 وی با بیان اینکه استخدامی‌های غیرقانونی به استحکام نظام ضربه وارد می‌کند، گفت: در هر حکومتی بی‌عدالتی رواج پیدا کرد آن حکومت ناپایدار خواهد ماند.

امام جمعه دهدشت خواستار قرار دادن رعایت در سرلوحه کار از همه مسوولان شد و خاطرنشان کرد: اگر در یک جامعه کار به عدالت پیش رود باعث فرهنگ‌سازی آن جامعه و جلوگیری از انواع ظلم و بی‌عدالتی خواهد شد.

وی خاصیت حکومت اسلامی را فرهنگ‌سازی دانست و تصریح کرد: نگاه به عدالت نگاه به منافع شخصی نباشد وگرنه جامعه ضربه خواهد خورد.

حجت‌الاسلام حسینی خواستار نظارت حاکمیت بر عدالت شد و افزود: پایبندی به قوانین و ضوابط در جامعه، باعث گسترش آن جامعه و مشکلات کمتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه