English

سرمربی پدیده:

بازی با تراکتورسازی ۶ امتیازی است/به دنبال برد هستیم

سرمربی پدیده گفت: فردا به دنبال برد هستیم و می‌خواهیم روند ناکامی در گلزنی را تمام کنیم.

بازی با تراکتورسازی 6 امتیازی است/به دنبال برد هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رضا مهاجری عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: بازی فردا 6 امتیازی است و ما به دنبال برد هستیم.

وی در خصوص بازی فردا بیان کرد: جایگاه اکنون تیم در جدول لیگ ناخواسته است و به‌خاطر کسر امتیاز  همسایه تراکتورسازی هستیم به نوعی بازی فردا 6 امتیازی است که امیدوارم پدیده پیروز میدان باشد. فردا به دنبال برد هستیم و می‌خواهیم روند ناکامی در گلزنی را تمام کنیم.

سرمربی پدیده در ادامه افزود: تراکتورسازی در نیم فصل تقویت شده هم بازیکنان خوبی گرفته هم تغییرات در کادر فنی داشته است. همین موضوع کار ما را سخت می‌کند اما در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم.

می‌توانیم به جدول برگردیم اگر حمایت شویم

وی در ادامه تصریح کرد: مدیریت باشگاه تلاش خود برای برطرف کردن  مشکلات انجام می‌دهند نمی‌خواهم از مسئولیت شانه خالی کنم اما تیم ما تیم یک استان است و باید حمایت شود در چند هفته گذشته می‌توانستم به راحتی استعفا بدهم و به پیشنهادهای دیگر فکر کنم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: می‌توانیم به جدول برگردیم اگر حمایت شویم  شاید به این نتیجه برسیم که از روانشناس برای بازیابی روحی و روانی بازیکنان استفاده کنیم در بحث فنی با آوردن پانادیچ تمام تلاش‌مان را انجام دادیم.

مهاجری درخصوص غائبین فردا گفت: فردا فقط اسماعیل نظر مصدوم است ولی محروم  نداریم و ما تمام تلاشمان را برای برد و کسب 6 امتیاز بازی انجام می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه