English

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سقائیان‌نژاد در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

انقلاب اسلامی شجره طیبه و مبارکی است که بذر امید، آزادی‌خواهی و راستی و درستی را در دل ملت ایران کاشت بابی برای گسترش آزادی‌خواهی و بیداری اسلامی در سراسر جهان گشت.

این انقلاب شکوهمند و خاطره‌انگیز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای بسیاری از مردم دنیا یادآور حرکتی شور انگیز برای گرفتن حق از چنگال ظالمان و زورگویان است که جرقه آن از سال 42 و با حرکت انقلابی مردم در 15 خرداد زده شد و در ادامه آن با فراگیر شدن این حرکت حق‌خواهانه به دنبال آن ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن‌ماه 57 موجی شگفت در حرکت گسترده ملت ایران ایجاد شده و سرانجام در 22 بهمن‌ماه ظلم و بدخواهی از این سرزمین الهی اسلامی رخت بسته و حکومتی بر پایه اسلام و موازین الهی تشکیل شد.

آری؛ انقلاب اسلامی طلیعه روشن و امیدبخش برای تمام آزادی‌خواهان جهان است. امروز اگر ملت‌های آزادی‌خواه در کشورهایی چون بحرین، تونس، یمن، لیبی و... پرچم اسلام را برافراشته و در مقابل ظالمان و زورگویان ایستاده‌اند همه و همه برگرفته از پیام انقلاب اسلامی به جهانیان است که باید در مقابل ظلم و زورگویی ایستاد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از تمام ملت شریف ایران اسلامی خصوصاً مردم بصیر و همیشه در صحنه قم مقدس دعوت کرده تا با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در مراسمات مرتبط با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نزدیک به چهلمین طلیعه انقلاب شرکت کرده و در 22 بهمن ماه به عنوان سالروز پیروزی این شجره طیبه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهان بکوبند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه