English

آیین گلباران بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قم

مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم به همراه روحانیون و مسئولان ونیروهای مسلح، همزمان با سی و نهمین سالروز ورود شکوهمند و غرورآفرین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، بیت حضرت امام خمینی(ره) را گلباران کردند.

آیین گلباران بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شرکت کنندگان ابتدا با حضور در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و اجرای برنامه های متنوع و حماسی با به صدا در آمدن زنگ انقلاب در ساعت 9:33(لحظه ورود تاریخی امام خمینی به کشور در 12 بهمن 57) و زمزمه دسته جمعی اشعار و سرودهای انقلابی، یاد و خاطره امام امت و هزاران شهید گلگون کفن مسیر قیام برای به بار نشستن نهال تنومند جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین در ادامه و پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، افراد و شخصیت های شرکت کننده در حالی که گروه موزیک و یگان های سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در پیشاپیش آنها در حرکت بودند، راهپیمایی با شکوهی را از حرم حضرت معصومه (س) تا میدان روح الله، محل بیت نورانی و معنوی حضرت امام برگزار کردند.

گلباران بیت امام

راهپیماییان که شاخه های گل، تمثال های مبارک امام و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر منافق» با محکوم کردن دسیسه های شوم دشمنان نظام اسلامی، بار دیگر حمایت و پایبندی خود را از آرمان ها و ارزش های بلند و گرانسنگ انقلاب ابراز نمودند.

«وصیت روح خدا حمایت از رهبری است، پیام خون شهدا حمایت از رهبری است» و «نهضت ما حسینی است، امام ما خمینی است»، از دیگر شعارهای راهپیمایان بود که در پایان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و خواندن سرود ملی کشور، تمثال حضرت امام را گلباران کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه