English

استاندار فارس:

مردم؛ صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

استاندار فارس با تأکید بر اهمیت جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام از ابتدا تا کنون همواره در بحران ها و مشکلات پشتوانه کشور بوده و حفظ نظام جمهوری اسلامی پس از عنایت خداوند متعال نتیجه حمایت و وحدت آحاد جامعه و راهنمایی ها و رهبری های امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری بوده است.

مردم؛ صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

اسماعیل  تبادار در حاشیه مراسم ورود نمادین امام خمینی (ره) در شیراز، ضمن تبریک آغاز چهلمین سال تشکیل نظام جمهوری اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت مثال زدنی مردم و رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رهاوردهای عظیم و بی شماری را تا کنون به همراه داشته است؛ عزت، آزادی و استقلال کشور را مهمترین دستاورد انقلاب دانست و خاطر نشان ساخت: حاصل انقلاب مردم ایران در بهمن ماه سال 57، شکل گیری حکومتی مبتنی بر مردم سالاری دینی بود.

وی با تأکید بر اهمیت جایگاه مردم در جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام، از ابتدا تا کنون همواره در بحران ها و مشکلات، پشتوانه کشور بوده اند و حفظ نظام جمهوری اسلامی پس از عنایت خداوند متعال، نتیجه حمایت و وحدت آحاد جامعه و راهنمایی ها و رهبری های امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با اشاره به اینکه حفظ وحدت، تنها راه حفاظت و صیانت از درخت تنومند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: مردم پایه های اصلی حفظ این وحدت هستند؛ بنابراین مسئولان باید همواره به دغدغه ها، نگرانی ها و مشکلات مردم توجه کرده و رافع این مشکلات باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه