English

با حضور مسئولان؛

زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام به میهن در یاسوج نواخته شد

زنگ انقلاب با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.

زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام به میهن در یاسوج نواخته شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، صبح امروز زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام به میهن در یاسوج با حضور نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، معاون سیاسی استاندار، شهردار یاسوج، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و جمع دیگری از مسئولان به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران نواخته شد.

شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این آئین با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک ایام دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به بیان ویژگی‌های حضرت زهرا (س) پرداخت و اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۹۳ پروژه در شهرستان بویراحمد بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

کناری افزود: از این تعداد پروژه ۹۰ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی است که ۸۵۵ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

وی خدمات نظام را ستودنی دانست و گفت: با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در نظام اسلامی شاهد شکوفایی و پیشرفت هستیم.

حمایت قاطعانه فرهنگیان و دانش آموزان از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین که همزمان با سراسر کشور در سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک دهه فجر، اظهار کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد امسال با حضور پررنگ خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع و حمایت خواهند کرد.

زارع‌پور در ادامه به برنامه‌های دهه فجر در آموزش‌وپرورش استان اشاره کرد، و گفت: نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان، اجرای سرود همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی نمایشگاه انقلاب، نمایشگاه جنگ نرم، برنامه‌هایی سبک زندگی، عفاف و حجاب ازجمله برنامه‌های دهه فجر در این اداره کل است.

وی با بیان اینکه زنگ انقلاب در تمام مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود، افزود: تهیه بروشور، تراکت و تهیه انشاء و تحقیق با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن نیز ازجمله اقدامات این دستگاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی