English

پیرو اخطارها و هشدارهای گذشته،

پلمپ تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه

پیرو اخطارها و هشدارهای گذشته سازمان تاکسیرانی گذشته مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت و تبلیغات تاکسی‌های آنلاین در سطح شهر، امروز تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه پلمپ شد.

پلمپ تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پلمپ تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه، با دستور شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای ماده ۲۷ قانون نظام صنفی کشور، و پلمپ تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه توسط پلیس نظارت بر اماکن و به خاطر عدم توجه به هشدارهای قبلی، از ادامه فعالیتش جلوگیری به عمل آمد.

بدیهی است این شرکت‌ها تا اخذ مجوز فعالیت از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه حق تبلیغ و جذب رانندگان را ندارند.

پلمپ تاکسی اینترنتی در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، با هشدار به دیگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی، تصریح کرد: ازآنجایی‌که نرم‌افزارهای این شرکت‌ها خارجی هستند و دسترسی خارج از نیاز به اطلاعات مشتریان توسط این برنامه نیز مقدور است، ازاین‌جهت استفاده از نرم‌افزار و خدمات این شرکت‌ها تضمینی ازلحاظ ایمنی و امنیت برای شهروندان نیست.

سجاد سلیمانی تصریح کرد: از کانال‌های و سایت‌ها نیز تقاضا داریم تا زمانی که مجوز از سوی سازمان تاکسیرانی برای شرکت‌های تاکسی آنلاین صادر نشود که این موضوع را تبلیغ نکنند تا بروز مواردی همچون پلمپ تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه، افراد دچار ضررهای مالی نگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی