English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

کردستان با۴۵۰۰برنامه درایام الله دهه فجر ، وارد چهل سالگی انقلاب میشود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری و اجرای 4 هزار و 500 برنامه مختلف در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ها از فردا با رژه موتورسواران از فرودگاه تا میدان آزادی سنندج آغاز می‌شود.

کردستان با4500برنامه درایام الله دهه فجر ، وارد چهل سالگی انقلاب میشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از کردستان، محمدقاسم سیاووشی اظهار داشت: کردستان همزمان با سراسر کشور وبا4500برنامه جشن دهه فجر را برگزار میکند و پس از آن وارد دهه چهلم عمر بابرکت انقلاب اسلامی خواهیم شد.

پیش ازظهر امروز در نشست خبری با  رسانه های استان که با هدف اعلام برنامه‌های دهه فجر در استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تمام زوایای زندگی انسان‌ها توجه دارد ضمن اینکه برای انتخابات آگاهانه مردم اهمیت قائل است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با چالش‌های زیادی مواجه بوده و اگرچه دشمنان از هر توطئه‌ای برای ضربه‌زدن به انقلاب غافل نشده‌اند ولی همواره با شکست مواجه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کانون اصلی بیداری اسلامی امروز در جهان، ایران اسلامی است و تمام جهان به این امر واقف بوده و معترف هستند.

سیاووشی اضافه کرد: مردم کردستان همزمان با سراسر کشور آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به جشن خواهند نشست و در همین راستا کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است.

وی از برگزاری و اجرای 4 هزار و 500 برنامه مختلف در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ها از فردا با رژه موتورسواران از فرودگاه تا میدان آزادی سنندج آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: زنگ گلبانگ انقلاب هم در روز چهاردهم بهمن همزمان با ورود امام راحل به کشور در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد.

برنامه های ایام الله دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بهره‌برداری از 37 هزار و 300مین واحد مسکن محرومین روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان، افتتاح 220 طرح اشتغالزایی، برپایی جشن انقلاب در تمام شهرها و روستاها، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور، تولید و پخش بیش از 40 مستند، افتتاح بیش از یک هزار طرح روستایی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برنامه عصر شعر و خاطره‌خوانی، مراسم تجلیل از مرزداران فرهنگی و نمونه استان از جمله برنامه‌های استان است که  همزمان با دهه فجر در سطح شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

جلسه دهه فجر

جشن انقلاب در 39 مسجد استان با هدف گرامیداشت 39مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی از برپایی همایش نقش بانوان در انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: میزگرد زنده تلویزیونی در صدا و سیما، مراسم نورافشانی و اجرای گروه سرود 1357 نفری هم‌سرایان دهه فجر نیز از ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در کردستان است ودر روز 22بهمن پس از راهپیمایی باشکوه رسما وارد دهه چهلم عمر بابرکت انقلاب اسلامی خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه