English

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خبر داد

واگذار ی ۳۶۵ واحد مسکونی به مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان گیلان از واگذاری 183 واحد مسکونی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: 365 واحد مسکونی از ابتدا سالجاری تا پایان دی ماه امسال به مددجویان واگذار شده است.

واگذار ی 365 واحد مسکونی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا پارسی در نشست خبری از افتتاح دو پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان رودبار و شفت خبر داد و گفت: همچنین مراکز درمانی صومعه‌سرا و رشت در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه یک پایگاه سلامت اجتماعی نیز در رشت به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: 3مرکز اورژانس اجتماعی در گیلان در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

پارسی، از واگذاری 183 واحد مسکونی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: 365 واحد مسکونی از ابتدا سالجاری تا پایان دی ماه امسال به مددجویان واگذار شده است.

وی افزود: گلباران مزار شهدا توسط کودکان مهد، تجدید میثاق کارکنان بهزیستی با آرمان‌های شهدا،افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی،مراکز مشاوره را از دیگر برنامه های اداره کل بهزیستی گیلان در ایام دهه فجر است.

دکتر-پارسی

آموزش پیشگیری 31 هزار نفر از دانش آموزان گیلانی

مدیرکل بهزیستی استان گیلان، گفت: به منظور کمک به کودکان نیازمند شهریه هزار و 500 کودک خانواده‌های کم درآمد توسط بهزیستی گیلان پرداخت می‌شود.

پارسی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 800 نفر در روستا مهدها از یک وعده غذای گرم بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان، گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در زمینه کاهش طلاق، آموزش پیشگیری در افراد سنین ازدواج و آموزش درمدارس است، که در سال گذشته بیش از ۳۱ هزار نفر از دانش آموزان گیلانی در مقطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی با توجه به این طرح تحت آموزش قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه