English

آستارا میزبان المپیاد ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: المپیاد ورزشی آستارا-آستارا با شرکت تیم هایی از ایران و جمهوری آذربایجان، از 24 تا 27 بهمن در این شهرستان برگزار می شود.

آستارا میزبان المپیاد ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، وحید خاصی پور اظهار کرد:  این المپیاد با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در سه رشته کاراته، تکواندو و جودو در سالن های انقلاب و تختی آستارا برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی روز 24 بهمن ماه با حضور مقامات ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان در سالن انقلاب آستارا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان باعث تقویت و توسعه روابط دو کشور به خصوص در حوزه ورزش خواهد شد.

خاصی پور بیان کرد: حدود 300 ورزشکار از شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان و ایران در این تورنمنت به رقابت خواهند پرداخت و بیشتر ورزشکاران از شهرهای آستارای ایران و جمهوری آذربایجان هستند.

المپیاد ورزشی استارا

برگزاری 100 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان آستارا

وی از برگزاری 100 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان آستارا خبر داد و بیان کرد: فوتسال و فوتبال جام فجر و مسابقات شهرستانی و استانی کشتی، شطرنج، کاراته و والیبال از برنامه های دهه فجر در آستاراست.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: شهرستان مرزی بندر آستارا پیش از این، در شهریورماه سال جاری میزبان نخستین المپیاد بازی های تابستانی آستارا-آستارا بود.

خاصی پور ادامه داد: این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه