English

معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان شهدای بندرلنگه:

بیمارستان شهدای بندرلنگه با کمبود بخش و تخت های ویژه مواجه است

معاون درمان وزیر بهداشت پس از بازدید، مهم ترین مشکل بیمارستان شهدای بندرلنگه را کمبود بخش ها و تخت های ویژه دانست و گفت: با اولویت داشتن بخش ویژه نوزادان مقرر شده این بخش هفته آینده راه اندازی شود.

بیمارستان شهدای بندرلنگه با کمبود بخش و تخت های ویژه مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت به همراه سید حسین داودی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فرماندار، شورای شهر و اعضای مجمع خیرین بندرلنگه، از بیمارستان شهدای بندرلنگه بازدید و از نزدیک چگونگی روند ارائه خدمت به بیماران در این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید، پس از دیدار و گفت و گو با پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان، مشکلات حوزه کاری آنان را جویا شد و از تلاش های شبانه روزی کارکنان شاغل در بیمارستان تشکر کرد.

امکان توسعه منابع انسانی با کمک خیرین

سید حسین داودی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشستی که در حاشیه این بازدید با مجمع خیرین بندرلنگه برگزار شد، گفت: با کمک خیرین، پس از توسعه فضای بیمارستان و اورژانس، نسبت به تهیه تجهیزات مورد لزوم و توسعه منابع انسانی اقدام خواهیم کرد.

داودی ابراز داشت: کمبود تخت های بیمارستانی، بالاخص تخت های ویژه، از مشکلات موجود حوزه سلامت استان است و توسعه اورژانس بیمارستان ها نیز در دست اقدام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خطاب به خیرین اظهار داشت: از آنجایی که پس از توسعه فضای فیزیکی، توسعه منابع انسانی نیز مورد لزوم می باشد، بهتر است با همکاری، همدلی و پیگیری نمایندگان مجلس شهرستان، در خصوص جذب نیروی انسانی از طریق سازمان برنامه و بودجه اقدام لازم انجام شود.

داودی همچنین از خیرین خواست برای ساخت یک ساختمان حداقل دو طبقه در کنار بیمارستان به منظور توسعه بیمارستان، همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاالله بتوانیم جهت افزایش تخت های بیمارستانی و توسعه بیمارستان و اطراف آن که نیاز به ساخت و ساز باشد، از مشارکت خیرین استفاده نماییم.

جان بابایی هدف از این بازدید را بررسی کمبود امکانات برشمرد و پس از بازدید، مهم ترین مشکل بیمارستان شهداء بندرلنگه را کمبود بخش ها و تخت های ویژه دانست؛ از جمله بخش های ویژه که در اولویت می باشد، بخش ویژه نوزادان است که مقرر گردید هفته آینده راه اندازی شود.

جان بابایی بندرلنگه را به قصد بازدید از بیمارستان نیاپور بندر خمیر ترک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه