English

جبار کوچکی نژاد:

ستاد بحران توان اداره بحران در کشور را ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشخص است ستاد بحران در هماهنگی با دولت مشکلات بسیاری داشته و توان اداره بحران در کشور را ندارد.

ستاد بحران توان اداره بحران در کشور را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: حوادث بسیاری در کشور ما رخ می‌دهد که نمونه آن بارش برف اخیر در اکثر استان‌های کشور بود اما با توجه به اینکه میزان بارش برف محدود بود جاده‌های کشور و راه‌های مواصلاتی قفل شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مشخص است ستاد بحران در هماهنگی با دولت مشکلات بسیاری داشته و توان اداره بحران در کشور را ندارد. متأسفانه این مشکلات بارها تکرار شده و در زلزله اخیر کرمانشاه نیز نمود عینی داشت.

وی تأکید کرد: در مشکلات به وجود آمده برای مردم نه اورژانس و نه نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر که از منابع دولت استفاده می‌کنند به مردم کمک‌های لازم را ارائه ندادند.

جبار-کوچکی-نژاد-1

کشاورزان با مشکلات شدیدی روبرو هستند

کوچکی‌نژاد در تذکری خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در بودجه برای دانشجوی پذیرش شده در دانشگاه‌های دولتی منابعی در نظر گرفته می‌شود اما اگر همین دانشجو به شهر دیگری منتقل شود مجدد از آن هزینه دریافت می‌شود که این خلاف قانون می باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: هم اکنون در بازار برنج رکود و کاهش قیمت وجود داشته و کشاورزان با مشکلات شدیدی روبرو هستند که باید دولت برای رفع این مشکلات تدابیر لازم را اتخاذ کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه