English

استاندار قم:

در انتقاد از دولت منافع ملی در نظر گرفته شود

استاندار قم با اشاره به اهمیت نقدپذیری مسئولان دولتی اظهار داشت: مخالفان دولت نیز بایستی در انتقاد از دولت منافع ملی را در نظر بگیرند.

در انتقاد از دولت منافع ملی در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه مبارک فجر در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد؛ طی سخنانی وظیفه ی همه ی مردم و مسئولان را شناخت وظایف و عمل در مسیر آنها در راستای اعتلای کشور دانست.

وی گفت: محوری ترین موضوعی که بایستی دنبال کنیم انسجام ملی و وحدت است که از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

سیدمهدی صادقی افزود: اگر بینش ملی را حاکم بر همه ی رفتار و اعمالمان داشته باشیم و از فردگرایی و تفرق دوری کنیم می توانیم موجب اعتلای نظام شویم.

وی مجموعه اقدامات صورت گرفته در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: هرچه رفع مشکلات مدنظر باشد و در این راستا هم افزایی لازم را داشته باشیم مردم از خدمات دولت بهره مندتر خواهند شد.

تخریب دولت، تخریب حاکمیت است

استاندار قم با بیان اینکه دولت پذیرای نقد اصحاب رسانه منتقدان دلسوز است تخریب دولت را تخریب حاکمیت دانست و افزود: مخالفین در انتقاد از دولت بایستی منافع ملی را در نظر بگیرند.

صادقی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: در استان قم شاهد برخی از حرکات ناآگاهانه بودیم، اما با مدیریت بسیار خوب مسئولان امنیتی، این حرکات با کمترین هزینه به پایان رسید.

وی گفت: ضمن اینکه به مسئولیت دولت در قبال خواسته‌های مردم اعتقاد داریم؛ از جوانان عزیزمان خواهشمندیم تحت تاثیر عناصر سرویس‌های بیگانه قرار نگیرند.

استاندار قم در بخش بعدی سخنان خود با بیان اینکه امسال در هفته دولت شاهد افتتاح 204 پروژه با هزینه ای بالغ بر 451 میلیارد تومان در استان قم بودیم گفت: در ایام دهه مبارک فجر نیز 146 پروژه در استان با هزینه ای بالغ بر 492 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی در بخش پایانی نشست خبری به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف از جمله سیاسی امنیتی، عمرانی و اقتصادی پاسخ گفت.

دشمن به دنبال استفاده از خلاهای موجود است

استاندار قم با بیان اینکه تا آخرین ساعت حضورم در استان همان کاری را انجام می‌دهم که در وضعیت فعلی هم به دنبال آن هستم، اظهار داشت: طی ماه های اخیر شاهد تغییر در سطح مدیریت ارشد استان بودیم و در حال حاضر نیز به دنبال بعضی تغییرات مدیریت هستم.

استاندار

صادقی با اشاره به اینکه موافق تک صدایی در استان قم نیستم تصریح کرد: دشمن به دنبال استفاده از خلاهای موجود است و نباید حرفی بزنیم که در کشور ناامیدی به وجود بیاید.

استاندار قم همچنین در پاسخ به یکی دیگر از خبرنگاران در رابطه با طرح منوریل گفت: پروژه منوریل در شهر قم مبنای کارشناسی ندارد و احداث هر کیلومتر از پروژه حدود 100 میلیارد تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه 110 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه نیاز داریم افزود: در ازای منوریل قم، خط دوم متروی شهر قم حذف شده بود، ولی دوباره این خط را احیا کردیم.

سرمایه گذار تعهدات خود را در خصوص فرودگاه قم انجام نداد

استاندارقم همچنین با اشاره به مساله ی پروژه فرودگاه قم گفت: به دلیل اینکه مطالعات اقتصادی برای این پروژه صورت نگرفته بود و سرمایه گذار تعهدات خود را در خصوص فرودگاه قم انجام نداد، این پروژه با حکم قضایی متوقف گردید و هم اکنون در حال برداشتن موانع جهت جذب سرمایه گذار جدید برای آن هستیم.

وی ناهماهنگی پیش آمده درباره برپایی راهپیمایی روز 13 دی در شهر قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: شورای تامین استان مخالفتی نداشت و برای برگزاری این راهپیمایی تلاش کرد، البته برخی در آن راهپیمایی شعارهایی علیه دولت و برخلاف منافع ملی سر دادند که از سر ناآگاهی بود و غرضی در آن نبود.

صادقی رتبه استان در زمینه بارندگی در کشور در سال جاری را 19 ام عنوان و اضافه کرد: بارندگی استان قم در سال جاری نسبت به میانگین کوتاه مدت، 70 درصد کاهش داشت و در کشور هم شاهد کاهش 60 درصدی نزولات جوی بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه