English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

امسال گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه با رویکرد فاطمی انجام می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به هم‌زمانی دهه فجر امسال با ایام دهه فاطمیه، گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه و ویژه برنامه های مختص به این ایام با رویکرد فاطمی خواهد بود.

امسال گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه با رویکرد فاطمی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عباس سروری ضمن تأکید بر برپایی باشکوه گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه، ابراز داشت: امسال گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه تا پایان ایام فاطمیه ضمن برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها با حفظ حرمت این ایام اجرا خواهد شد.

سروری در نشست خبری تشریح برنامه‌های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی برگزار کردن ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه را در اولویت دانست و خاطرنشان ساخت: امسال برای همه سنین از کودک و نوجوان گرفته تا میان‌سال و مسن برنامه‌های ویژه تدارک دیده‌شده و علاوه بر مرکز استان، در تمامی شهرها و دهستان‌ها جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به تشکیل 22 کمیته تخصصی در سطح استان کرمانشاه برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه، گفت: امسال برای برگزاری بیش از 15 هزار برنامه در گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: هم‌زمان با 12 بهمن هم‌زمان با اولین روز گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه، مراسم رژه موتورسواران و دوچرخه‌سواران رأس ساعت 9 و 33 دقیقه مصادف بازمان ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به کشور با حضور مسئولین استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی و میدان امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز و به سمت مزار شهدا ادامه خواهد یافت.

سروری سخنران ویژه آغاز دهه فجر در کرمانشاه را استاندار کرمانشاه عنوان کرد و گفت: با توجه به هم‌زمانی سالروز ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با ایام تعطیلی مدارس، امسال زنگ انقلاب رأس ساعت 9 و 33 دقیقه روز شنبه (14 بهمن) در تمامی مدارس کرمانشاه به صدا درخواهد آمد.

 وی تصریح کرد: رأس ساعت 21 شب 22 بهمن بانگ "الله‌اکبر" از پشت‌بام تمامی خانه‌های کرمانشاهیان و مناره تمامی مساجد استان هم‌زمان با مردم سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد و در ادامه نورافشانی شهر کرمانشاه توسط ارتش و سپاه نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه

برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در کرمانشاه با حضور سخنران کشوری

سروری سپس با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز 22 بهمن در استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور افزود: سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن و همچنین مسیر راهپیمایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از دیگر برنامه‌های شاخص گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه به برگزاری مراسم غبار روی و عطرافشانی مزار شهدا در روز 19 بهمن، برگزاری ویژه‌برنامه پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پاوه، برگزاری جشنواره "دا" در شهرستان سرپل ذهاب، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه