English

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان خبر داد

دو اقامتگاه گردشگری کاشان در فهرست سایت جهانی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کاشان گفت: دو اقامتگاه گردشگری کاشان به فهرست اقامتگاه‌های مطرح گردشگری جهان در پایگاه اینترنتی بین المللی تریپ ادوایزر پیوست.

دو اقامتگاه گردشگری کاشان در فهرست سایت جهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن جاوری گفت: دو اقامتگاه گردشگری خانه تاریخی ایرانی و سرای عامری ها در کاشان با دستیابی به رتبه نهم و دهم در زمره 25 اقامتگاه برتر خاورمیانه در فهرست سایت بین المللی تریپ ادوایزر برای سفرهای سال 2018 قرار گرفت.

وی ثبت اقامتگاه های کاشان را در این فهرست جهانی برای سومین سال متوالی دانست و گفت: پارسال هم سرای عامری‌های کاشان در پایگاه اطلاع رسانی تریپ ادوایزر به عنوان ششمین اقامتگاه برتر خاورمیانه شناخته شد.

رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کاشان منحصر به فرد بودن و برخورداری از امکانات رفاهی را از جمله ویژگی های ثبت مراکز گردشگری جهان در این پایگاه برشمرد و افزود: پایگاه اینترنتی بین المللی تریپ ادوایزر برای دستیابی به اطلاعات سفر گردشگران جهان، در میان سایت های مطرح گردشگری جهان بسیار شناخته شده است و گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به توصیه های این سایت عمل می کنند.

اقامتگاه گردشگری

اقامتگاه سنتی سرای عامریها دارای درجه 5 ستاره در میان هتلهای کاشان بامعماری دوره زندیه شامل بخش هایی همچون سرداب، شاه نشین، آینه خانه، هفت دری، هشتی ورودی، ایوان تابستانی و زمستانی، حوض خانه، بهاربند و دو بادگیر است.

خانه ایرانی نیز از جمله اقامتگاههای سنتی است که در سال 90 راه اندازی شده و مجهز به حیاط، پرده سرا، سرداب، نهان خانه، خلوتسرا، بالاخانه و تالار است.

در سال 2016 نیز سه هتل و اقامتگاه سنتی کاشان در فهرست برترین مراکز اقامتی ایران در فهرست تریپ ادوایزر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی