English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد

افتتاح خیابان شهید رضاییان در دهه مبارک فجر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد: فاز دوم و سوم خیابان شهید رضائیان با اعتبار 10 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد.

افتتاح  خیابان شهید رضاییان در دهه  مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امامی اظهار کرد: پروژه خیابان شهید رضائیان تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و با اعتبار 10 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح می گردد.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این پروژه هم اکنون حدفاصل خیابان حکیم اسدی تا خیابان پروین به طول ۱۳۰ متر در دست اجراست، گفت: همچنین فاز سوم خیابان شهید رضاییان همزمان با فاز ۲ حدفاصل گذر شیخ بهایی تا بوستان انقلاب به طول ۵۴۰ متر در دست انجام است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد: این پروژه تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و با اعتبار 10 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح میگردد.

امامی گفت: با احداث خیابان شهید رضاییان ترافیک سطح منطقه کاهش و عبور و مرور شهروندان تسهیل می یابد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به احداث میدان خواجه عمید، گفت: اجرای طرح تعریض میدان خواجه عمید به منظور ساماندهی ترافیک با صرف اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

افتتاح در دهه فجر

وی در خصوص ساماندهی پارک های محلی این منطقه نیز خاطرنشان کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیشترین تعداد پارک های محلی را در میان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان داراست که با توجه به قدمت احداث آنها، هر سال ساماندهی تعدادی از آنها در دستور کار قرار می گیرد.

امامی در ادامه احداث پارک شهید سردار خزایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال، احداث فرهنگسرای حصه با اعتباری معادل ۲۸ میلیارد ریال به صورت مشارکتی با سرمایه گذار بخش خصوصی، احداث خانه کودک استاد همایی در مجاورت مجموعه استاد همایی با بودجه ای افزون بر ۷ میلیارد ریال، ساماندهی خیابان میرزا نصیر با ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار، احداث خیابان 18 متری حدفاصل خیابان میثم و خیابان گرکان با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و احداث ایستگاه آتش نشانی مجموعه شهرک میلاد با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگرپروژه های در حال اجرا در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برشمرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری گفت: همزمان با اجرای پروژه های یاد شده، آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری تکمیل گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه