English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد

انهدام باند سارقان میلیاردی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: اعضای یک باند 7 نفره که اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو، سرقت مغازه و سرقت احشام می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان دستگیر و به یک میلیارد و 250 میلیون ریال سرقت اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان میلیاردی در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان  کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان طی تحقیقات و بررسی های شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند اعضای یک باند 7 نفره سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی همه آنان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که در مقابل مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات صورت گرفته به 27 مورد سرقت قطعات خودرو، 11 مورد سرقت داخل خودرو، 2 مورد سرقت احشام و 2 مورد سرقت مغازه به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعتراف کردند.

دستگیری

سرهنگ پورکاوه بیان داشت: سارقان که همگی دارای سابقه کیفری هستند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با بیان اینکه سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال و دارائی خود باعث موفقیت سارقان می شود، اظهار داشت: شهروندان می توانند با استفاده از تجهیزات ایمنی و قفل های مناسب جهت حفاظت از خودرو های خود و همچنین استفاده از پارکینگ ها جهت پارک خودرو از بروز این گونه سرقت ها جلوگیری کنند و در صورت اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریتهای پلیس 110 در جهت ارتقای امنیت شهر به پلیس کمک نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه