English

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس گیلان

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ششمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس استان برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یاسر تقوی با بیان اینکه این نمایشگاه ها سال گذشته در ۵۷ مدرسه استان دایر شده بود، افزود: نمایشگاه های مدرسه انقلاب از 14 بهمن در مدارس منتخب استان دایر و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت. 

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان  با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سه محور  «دیروز ما»، «امروز ما» و «فردای ما» خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور در بخش های «قرارگاهی»، « مطالعاتی ـ تحقیقی» و « تولید محصول» دایر خواهد شد.

نمایشگاه مدرسه انقلاب

وی تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان در پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی را از اهداف این طرح دانست و ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشنایی با شخصیت و آرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری، تقویت بیشتر هویت اسلامی دانش آموزان، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و هم‌ افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل‌ های دانش‌آموزی برپا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه