English

دقایقی پیش؛

یک‌دستگاه خودروی سواری در زیباکنار خرم آباد واژگون شد

دقایقی پیش، یک‌دستگاه خودروی پژو پارس، در خیابان زیباکنار خرم‌آباد واژگون شد.

یک‌دستگاه خودروی سواری در زیباکنار خرم آباد واژگون شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، دقایقی پیش، یک‌دستگاه خودروی پژو پارس با 3 سرنشین به دلیل بی‌احتیاطی راننده و عدم رعایت سرعت مطمئنه، در خیابان زیباکنار خرم‌آباد واژگون شد.

بر اساس اعلام عوامل پلیس راهور مستقر در محل حادثه، خوشبختانه به هیچ‌یک از سرنشینان خودروی واژگون شده آسیب نرسیده اما این سانحه خسارات مالی در پی داشته است.

یکی از شاهدان عینی به خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: دقایقی پیش، در حال پیاده‌روی در محدوده دریاچه کیو بودم که ناگهان صدای ترمز یک خودرو باعث وحشت حاضرین در محل شد.

وی، افزود: خودرو پس از طی مسافتی کوتاه با بلوار زیباکنار برخورد کرد و به طور کامل واژگون شد.

این شهروند خرم‌آبادی، تصریح کرد: خوشبختانه هر 3 سرنشین خودرو موفق به خروج از کابین شدند که علائم و نشانه‌ها حکایت از سلامتی جسمی آنان داشت.

در همین راستا، یکی از عوامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد به خبرنگار موج گفت: به محض اطلاع از موضوع، فورا در محل حاضر شدیم و ضمن قطع نیروی برق خودرو، کلیه عوامل خطرناک را کنترل و خنثی کردیم لذا، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت اما خودرو مذکور دچار خسارت شد.

واژگونی خودرو در زیباکنار خرم آباد

مسوولان ترافیک شهری خرم‌آباد چاره‌اندیشی کنند

گفتنی است، این چندمین حادثه رانندگی طی یک‌ ماه گذشته در خیابان زیباکنار خرم‌آباد است، لذا لازم است تا مسوولین ترافیک شهری، در خصوص رفع مشکلات این منطقه، چاره‌اندیشی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه