English

به مناسبت آغاز ایام ا..دهه مبارک فجر:

هفت المان مناسبتی در میادین اصلی سنندج نصب می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر این سازمان نسبت به نسبت به نصب هفت المان مناسبتی در سطح شهر،آذین‌بندی ونورپردازی معابر اصلی اقدام خواهد کرد.

هفت المان مناسبتی در میادین اصلی سنندج  نصب می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ،هه تاو فریدونی، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری هفت المان مناسبتی را درسطح شهرسنندج نصب خواهد کرد.

وی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: این سازمان با توجه به رسالت کاری خود در خصوص فضاسازی محیطی سطح شهر درمناسبت‌های ملی و مذهبی تمهیدات لازم را صورت داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر عملیات آذین‌بندی و نورپردازی خیابان‌ها و معابر اصلی سطح شهر توسط شهرداری مناطق سه‌گانه آغاز شده است.

فریدونی عنوان کرد: باهدف تداعی کردن یاد و خاطرات ایام پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان اقدام لازم در خصوص ساخت المان مناسبتی را انجام داده است.

وی از نصب هفت المان به مناسبت ایام ا...دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این المان‌ها شامل المان 22 بهمن، گل لاله، جعبه‌های حاوی شعار و موتورسوار است.

المان22بهمن

فریدونی اعلام کرد: در حال حاضر عملیات رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی این المان‌ها در کارگاه این سازمان در حال آماده شدن است و تا اواخر هفته جاری این المان‌ها در میادین اصلی سطح شهر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ابراز امیدواری کرد، با نصب المان‌های مناسبتی، آذین‌بندی و نورپردازی زیبای میدان‌ها و معابر اصلی بتوانیم فضای سطح شهر را  متناسب باایام ا...دهه مبارک فجر آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه