English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

کلاهبرداران شرکت های بیمه در اصفهان دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 15 نفره که با ایجاد تصادفات ساختگی مبلغ 10 میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

کلاهبرداران شرکت های بیمه در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی پلیس گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با ایجاد تصادفات صوری و ساختگی اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه در شهرستان "برخوار" می کردند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند 5 نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

 دستگیر ی

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از شرکت های بیمه با ایجاد تصادفات ساختگی و  با همکاری 10نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ کریمی با اشاره به دستگیری 10 متهم دیگر این پرونده اظهار داشت: همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه دیگر ابعاد این پرونده در حال بررسی است از عموم مردم خواست؛ هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری های لازم انجام  و از وقوع انواع جرایم پیشگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه