English

مسیرهای بخش شهیون به دلیل بارش برف مسدود شد

بخشدار شهیون گفت: مسیرهای بخش شهیون از توابع دزفول به دلیل بارش برف مسدود شده است.

مسیرهای بخش شهیون به دلیل بارش برف مسدود شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین خجسته کیا اظهار کرد: از شب گذشته در بخش شهیون و دیگر مناطق دزفول چندساعتی برف شروع به بارش کرد و سپس پایان یافت و بارش برف دوباره از ساعت 10 صبح شدت گرفته و جاده‌های این منطقه کاملاً مسدود شده و تردد در آن حتی با زنجیر چرخ نیز امکان‌پذیر نیست.

بخشدار شهیون با اشاره به تامین علوفه دام عنوان کرد: هم‌اکنون با ادارات ذی‌ربط راهداری خوزستان و امور عشایر برای بازگشایی جاده‌ها جهت ارسال علوفه برای دام‌ها در تلاش هستیم.

وی گفت: از لحاظ سوخت و مواد غذایی مشکلی وجود ندارد، چراکه سوخت موردنظر در هفته‌های گذشته ارسال‌شده و هم‌اکنون به‌سرعت پیگیر بازگشایی مسیر جهت کمک به روستاییان هستیم.

شیهون

گفتنی است؛ منطقه شهیون از توابع شهرستان دزفول بوده که در 15 کیلومتری شمال شهر دزفول قرار گرفته و مساحتی بالغ بر 302 کیلومتر مربع را دارا می باشد. راه آسفالته دزفول-شهیون به مسافت تقریبی 75 کیلومتر تا آخرین روستا یعنی آبیدسری کشیده شده و مسافت آن تا اولین روستا یعنی بیشه بزان 34 کیلومتر می باشد. علاوه بر جاده اصلی کنونی جاده های فرعی آسفالته شده و شنی وجود دارد که روستاهای اطراف را به جاده اصلی متصل می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی