English

در پی بارش برف شدید و یخبندان؛

برخی مدارس استان اصفهان تعطیل شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بارش سنگین برف و یخبندان امروز مدارس برخی شهرستان های استان اصفهان را تعطیل کرد.

برخی مدارس استان اصفهان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا مهدی بیان کرد: تمام مقاطع تحصیلی بخش مهردشت نجف آباد امروز  در پی  بارش سنگین  برف و لغزندگی معابر  تعطیل است.

وی افزود: همچنین در پی بارش سنگین مدارس تمام مقاطع تحصیلی بخش جرقویه سفلی و تمام مقاطع تحصیلی منطقه  بن رود و  منطقه  جلگه شهرستان اصفهان تعطیل است.

 بنابراعلام روابط عمومی اداره آموزش و پرورش دهاقان، مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستای قمیشلو دهاقان هم تعطیل شد و تمام مقاطع تحصیلی شهر دهاقان هم با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.

مدارس تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح شهرستان سمیرم هم تعطیل است.

تعطیلی مدارس

تمام مقاطع تحصیلی منطقه باغ بهادران شهرستان لنجان و پیش دبستانی و مقطع دبستانی نوبت صبح زرین شهر هم  تعطیل است.

برف ویخبندان تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نایین را تعطیل کرد، مهدهای کودک بخش امامزاده بادرود، مراکز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی بخش طرقررود و روستاهای بخش مرکزی نطنز نیز تعطیل است ومدارس مقاطع متوسطه اول و دوم  این مناطق هم با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بارش سنگین برف و لغزندگی معابر همچنین مدارس تمام مقاطع تحصیلی اردستان، واحدهای پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی خوانسار  را تعطیل کرد و مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم  خوانسار هم با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه