English

آغاز به کار جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه ۱۴ بهمن در دو سینما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه طی یک برنامه زمان‌بندی از 14 لغایت 22 بهمن‌ماه سال جاری در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می‌شود.

آغاز به کار جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه 14 بهمن در دو سینما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری در خصوص جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه ابراز داشت: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه هم‌زمان با تهران به اکران 14 فیلم در سینما آزادی کرمانشاه و سینما فرهنگ خواهد پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه بابیان این مطلب که جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، با رویکرد درآمدزایی استانی اجرا می‌شود، افزود: ویژگی مهم برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته این است که امسال با توافقی که با تهیه‌کنندگان شده قرار است فیلم‌ها برای اکران مستقل در اختیار استان‌ها قرار گیرند و تمامی درآمدهای حاصل از آن به استان و هزینه‌های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.

جشنواره فیلم فجر درکرمانشاه

تهیه بلیت جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه از طریق گیشه است

جعفری در خصوص ویژگی‌های اکران فیلم‌های امسال جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه گفت: امسال برای اولین بار سانس صبح سینماها به فیلم‌های رنج سنی کودک و نوجوان اختصاص‌یافته و به‌علاوه علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت هر فیلم به‌صورت تکی به گیشه‌ها مراجعه کنند.

جشنواره فیلم فجر درکرمانشاه

سانس صبح به فیلم‌های کودکان اختصاص‌یافته است

وی جذب مخاطب استانی برای فیلم‌های مطرح کشوری در جشنواره فیلم فجر را گامی مهم برای رشد سینماهای استان معرفی کرد و اظهار داشت: امکان دیدن فیلم‌های اکران اولی هم‌زمان با تهران برای مردم دیگر استان‌ها و استقبال بالا از این رویداد فرهنگی به‌طورقطع دید ویژه کشوری را برای سینماهای کرمانشاه به همراه خواهد دشت.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: تجربه خوب سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه سبب شد که امسال نیز این موقعیت ویژه برای مردم استان فراهم شود.

جشنواره فیلم فجر درکرمانشاه

هر فیلم جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه حداقل 2 اکران عمومی دارد

وی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه را روز 13 بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: برنامه اکران و نمایش فیلم‌ها را در سینماهای آزادی و فرهنگ و در دو یا سه شهرستان استان کرمانشاه که سالن سینما دارند و باهدف اشاعه فجر فرهنگی کرمانشاه در سایر شهرستان‌ها با اکران 14 فیلم جشنواره که امکان افزایش آن نیز هست، خواهیم داشت.

وی در خصوص جدول زمان‌بندی هر فیلم در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه اعلام داشت: فیلم‌ها در سه سانس 10 صبح، 14:30 و 19 عصر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در جدول اعلام‌شده هر فیلم را در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه مشاهده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در خصوص فیلم‌های اکران شده جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه اظهار داشت: فیلم‌های قهرمانان کوچک، بمب و تنگه ابوقریب، سوءتفاهم، مغزهای کوچک زنگ زده، فیلشاه، دنیای کیف‌ها، جاده قدیم، دزد و پری، به‌وقت شام، امیر، شکلاتی، چهارراه استانبول، سرو زیرآب و دارکوب فیلم‌های اکران شده از 14 لغایت 22 بهمن‌ماه سال جاری در دو سینای کرمانشاه خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی