English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

۶۵۰ میلیون تومان یارانه برای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب پرداخت شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بیش از ششصد و پنجاه میلیون تومان یارانه برای خرید کتاب نمایشگاه کتاب امسال پرداخت شد.

650 میلیون تومان یارانه برای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بر اساس این آمار هرمزگانی‌ها ۸۲ درصد بیشتر از نمایشگاه کتاب در پارسال کتاب خریدند.

حضور 400 هزار بازدید کننده

علیرضا درویش نژاد با بیان اینکه امسال ۴۰۰ هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بازدید کردند، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۸۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب بندرعباس بازدید کردند و یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان کتاب خریدند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۶۰۰ ناشر داخلی و چهارده ناشر بین المللی در ۴۸۵ غرفه حضور داشتند، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۸۶ هزار عنوان کتاب داخلی و بیش از ۱۲ هزار عنوان کتاب خارجی با سی درصد تخفیف عرضه شد.

نمایشگاه کتاب2

فروش 2 میلیارد و 120 میلیونی کتاب

هرمزگانی‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان کتاب از پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان خریدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: بیش از ششصد و پنجاه میلیون تومان یارانه برای خرید کتاب در این نمایشگاه پرداخت شد.

درویش نژاد اضافه کرد: حضور نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان در قالب غرفه‌های مجزا و همچنین حضور ۴۰ غرفه در قالب رسانه‌های دیجیتال و اجرای برنامه‌های پربار بخش جنبی از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه